ملت ایران فرزند حسین(ع) و خمینی بزرگ است و از آنها یاد گرفتند که اهل تعامل و گفت‌وگو باشند ولی اگر قرار شد کسی زورگویی کند آنها شعارشان «هیهات من الذله» است و جان خود را در کف اخلاص می‌گذارند تا به ارزش‌ها مقدس اسلامی، آب و خاک و ناموس آسیبی وارد نشود.
کد خبر: ۸۸۷۶۰۹۱
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، قاسم احمدی‌لاشکی در گفت‌‌وگویی با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه‌های گروهک تروریستی داعش در دیرالزور سوریه، اظهار کرد: داعشی‌ها بد جایی ورود پیدا کردند و به نوعی ترقه‌بازی به راه انداختند اما متولیان امر اعلام کردند که داعشی‌ها خطای بزرگی را مرتکب شدند و از کار خود پشیمان می‌شوند.

وی افزود: حمله موشکی سپاه به داعشی‌ها، این پیام را به مردم ایران داد که نگران اقدامات و تحرکات دشمنان نباشند زیرا پشتوانه‌های بس بزرگ به واسطه خون پاک شهدا در اختیار ملت ایران است.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما وزارت دفاع و پشتیبانی داریم نه وزارت جنگ، ولی اگر کسی خواست تخطی کند بداند که با شیر نباید در بیفتد.

این مسؤول با تأکید بر اینکه شلیک 6 موشک نقطه زن به پایگاه‌های گروهک تروریستی داعش در دیرالزور سوریه با فاصله 650 کیلومتر به خیلی‌ها درس داد، تصریح کرد: به داعشی‌ها هشدار داد که ایران عراق و سوریه نیست و باید حواسشان را جمع کنند و نیز به برخی همسایگان مانند عربستان سعودی نیز هشدار داد که این خیال باطل را نداشته باشند که اگر رئیس‌جمهور آمریکا به آن کشور سفر کرد احساس کنند که کسی شده‌اند و جایگاهی دارند.

احمدی‌لاشکی یادآور شد: ملت ایران فرزند حسین(ع) و خمینی بزرگ است و از آنها یاد گرفتند که اهل تعامل و گفت‌وگو باشند ولی اگر قرار شد کسی زورگویی کند آنها شعارشان «هیهات من الذله» است و جان خود را در کف اخلاص می‌گذارند تا به ارزش‌ها مقدس اسلامی، آب و خاک و ناموس آسیبی وارد نشود.

وی با اشاره به اینکه حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه‌های گروهک تروریستی داعش در دیرالزور سوریه، درس بزرگی به آمریکا شیطان بزرگ داده شد، گفت: اگر آنها به دنبال زهرچشم گرفتن در روزهای اول کار خودشان هستند و حتی موشک‌هایی را به برخی مناطق سوریه و آن هم بدون اجازه دولت سوریه شلیک کردند، بدانند که ما با اجازه دولت سوریه و براساس اینکه آنها خواهان کمک در برابر آسیب‌های داعشی‌‌ها بودند به کمک‌خواهی آنها پاسخ دادیم و دشمنان باید حواسشان را جمع کنند و خیال باطل نسبت به ایران نداشته باشند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها