خبرهای داغ:
حجت الاسلام هاشمی گفت: هدف داخلی که با شرکت مردم در این راهپیمایی، تحقق پیدا می‌کند انسجام ملی و وحدت مردم در حمایت از نظام و آرمانهای بلند حضرت امام را به همراه دارد.
کد خبر: ۸۸۷۶۱۳۵
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شرق اصفهان، امام جمعه شهر محمد آباد جرقویه در گفتگویی، با اشاره به اهداف شرکت در راهپیمایی با توجه به اینکه کل غرب برای ضربه زدن و تضعیف ایران و حامیان اسلام متحد شده اند، گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس هم دارای هدف داخلی و هم خارجی است و هدف داخلی که با شرکت مردم در این راهپیمایی، تحقق پیدا می‌کند انسجام ملی و وحدت مردم در حمایت از نظام و آرمانهای بلند حضرت امام را به همراه دارد.

حجت الاسلام سید حسین هاشمی اظهار کرد: روز قدرس یکی از طراحی‌های موثر و حساب شده حضرت امام برای حمایت از آرمان قدس است و حضور مردم در خیابان‌ها و اجتماع عظیمی که در هرسال دارند بدین معنی است که همچنان، آرمان‌های امام زنده است و مردم به آن پایبند هستند.

وی با بیان اینکه پیام هر فرد از شرکت در راهپیمایی به مظلومان جهان باید مد نظر قرار گیرد، افزود: یکی از اصول حضرت امام(ره) مبارزه با ظلم و ستم و دفاع از مظلوم است و ملت ایران همچنان وفادار به مکتب امام و با رهبری‌های رهبر معظم انقلاب همچنان در همین مسیر حرکت می‌کنند و باید این نکته را متذکر شد که پیام راهپیمایی روز قدس حمایت از مظلوم است و اظهار نفرت از ظالمین و پیام ملت ایران و سایر کشورهای دیگر این است که مردم فلسطین که سالها تحت ظلم و ستم مستکبرین قرار گرفته‌اند تنها نیستند و دیگر مسلمانان حامی آنها هستند.

امام جمعه شهر محمد آباد با اشاره به برنامه های دیده شده برای انعکاس اقتدار حضور مردم در روز قدس، تصریح کرد: برای اینکه حضور مردم بهتر از سالهای قبل باشد، ابتدا باید برای افزایش آگایی مردم تلاش کرد و اینکه چه ظلم و ستمی در منطقه غرب آسیا در حال انجام است.

وی ادامه داد: اینکه دشمنان اسلام با همکاری برخی حکومت‌های فاسد منطقه چه مصیبت‌هایی را برای امت اسلامی به‌بار آورده‌اند و الآن در چند کشور اسلامی اوضاع نابسامانی وجود دارد، باید به همه مردم گفته شود و در این رابطه قطعا حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس در کشورهای اسلامی موجب اقتدار امت اسلامی خواهد بود.
حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه حمایت از فلسطین یکی از آرمان های ما است، گفت: انقلاب اسلامی از مظلوم درهر کجا که باشد دفاع میکند لذا هرکسی به نظام اسلامی معتقد است، باید در این راهپیمایی شرکت کند، چه اصولگرا و چه اصلاح طلب. البته همیشه این گونه بوده که در راهپیمایی های ملی همه مردم فارغ از حزب و گروه شرکت کرده‌اند.
وی در پاسخ شما به برخی یاوه گویی های ضد انقلاب در کم رنگ کردن حضور مردم و همچنین به برخی روشنفگران غربگرای داخلی در شبهه افکنی در بین جوانان برای حضور انها در راهپیمایی، خاطرنشان کرد: دشمنان همیشه در مسیر حرکت مردم به سمت آرمان‌های انقلاب بوده‌اند و همچنین کسانی که سعی می‌کردند در این مسیر مانع تراشی کنند، در همه زمان ها وجود داشتند ولی ملت ایران با ایمان به خداوند متعال و اعتماد به فضل رحمت او و پایبندی به انقلاب، در همه صحنه‌های دفاع از اسلام و نظام اسلامی وارد شده اند و همه توطئه‌ها و یاوه‌گویی‌های ضد انقلاب را ‌بی‌اثر کرده‌اند و در روز قدس امسال این مستکبران جهان مشت محکمی از ملت ایران و سایر مسلمانان دریافت خواهند کرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها