بیانیه سپاه ناحیه طارم در آستانه روز جهانی قدس:

علی رغم ‌تبلیغات ‌جهانی‌، انتفاضه ‌فلسطین‌ خاموش‌ شدنی ‌نیست‌

علی رغم ‌تبلیغات ‌جهانی‌، انتفاضه ‌فلسطین‌ خاموش‌ شدنی ‌نیست‌ و آینده‌ آن ‌همراه ‌با رستگاری ‌و پیروزی ‌است‌.
کد خبر: ۸۸۷۶۱۵۰
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، در بیانیه سپاه ناحیه طارم در آستانه روز جهانی قدس آمده است:

روز جهانی قدس یادآور یک تکلیف اسلامی و انسانی به همه مسلمانان و مردم آزاده در سراسر جهان است تا با برگزاری مراسمی با شکوه و گسترده ، حمایت خود را از حقوق قانونی مردم فلسطین و مخالفت با اشغالگران صهیونیستی جلوه گر سازند

بنا بر تاکید مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ، مساله فلسطین علیرغم تلاش همه جانبه آمریکا و دیگر حامیان رژیم صهیونیستی برای القای آن بعنوان مسئله ای منطقه ای ، عربی و یا ملی ، دیگر از یک موضوع صرفاً عربی و اسلامی فراتر رفته و بعنوان مساله ای جهانی ، بین المللی و حقوق بشری مورد توجه و اهتمام همه ملتهای آزاده است و حاوی این پیام روشن است که وحدت و همدلی مردم کشورهای اسلامی به خصوص در فلسطین و مقاومت و پایداری یکپارچه جهان اسلام در برابر اشغالگران تنها راه آزادی فلسطین عزیز است.

روز قدس، روز ‌مسلمانان‌ و ‌مستضعفان‌ است. علی رغم ‌تبلیغات ‌جهانی‌، انتفاضه ‌فلسطین‌ خاموش‌ شدنی ‌نیست‌ و آینده‌ آن ‌همراه ‌با رستگاری ‌و پیروزی ‌است‌.

صهیونیسم‌ در مقابل ‌موج ‌نسل های ‌رو به ‌ازدیاد فلسطینی‌ طاقت‌ نخواهد آورد. دولت‌ غاصب‌ و مجعول‌ صهیونیستی‌ در فلسطین‌، محکوم ‌به ‌فناست‌...

شایسته است در روزها و شب های باقیمانده از ماه مهمانی خدا با استغاثه و تضرع به درگاه باری تعالی ، ثبات و استقامت در راه خدا و پیروزی اسلام و مسلمانان را طلب کنیم.

وآزادی قدس شریف از چنگال پلید صهیونیزم و رهایی ملت های مظلوم فلسطین، یمن ، بحرین، سوریه و عراق و... را طلب کنیم و با قلب های پاک و نیت های صادق از خداوند بخواهیم مکر و توطئه های دشمن را خنثی و عاقبتی قرین عزت، اقتدار و موفقیت را نصیب ملتمان گرداند.

سپاه ناحیه طارم نیز در آستانه روز جهانی قدس ، ضمن محکوم نمودن شدید و غیر انسانی خواندن هر آنچه که این روزها در فلسطین اشغالی می گذرد یکبار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمانهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره ) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز جمعه در راهپیمایی بزرگ روز قدس حضور یافته و از همه اقشار و ملت شریف ایران برای شرکت در این راهپیمایی دعوت بعمل می آورد تا با حضور خود در این راهپیمایی لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بیاندازند.

ارسال نظرات