فرمانده سپاه ناحیه طارم:

روز قدس روز بین الملل اسلامی است

روز قدس روز بین الملل اسلامی است در چنین روزی باید مردم آزاده به خیابانها بیایند.
کد خبر: ۸۸۷۶۱۵۱
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه ناحیه طارم با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس آن را روز وحدت کشورهای اسلامی در مقابله با جنایات بی رحمانه رژیم اشغالگر صهیونیستی دانست گفت: چنین روزی روز مقابله مستضعفین با مستکبران جهان است.

جهانبخشی با اشاره به بیان معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران افزود: اگر هر مسلمانی یک سطل آب بریزد اسرائیل را آب خواهد برد و در نهایت خداوند ستمگران را به یکدیگر مسلط خواهد نمود.

وی با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران روز جهانی قدس را روز فریاد و مقاومت امت اسلامی در مقابل سیاست های تفرقه انگیز دانست و اظهار داشت: روز قدس روز بین الملل اسلامی است در چنین روزی باید مردم آزاده به خیابانها بیایند.

فرمانده سپاه ناحیه طارم از شرکت مردم همیشه در صحنه شهرستان طارم در راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد و گفت: مردم همیشه در صحنه و روزه دار از تمام اقشار در چنین روزی با حضور گسترده خود مشت محکمی به دهان دشمنان اسلام خواهند زد.

وی با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس گفت: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی روز قدس از فرایض امت اسلام است.

فرمانده سپاه ناحیه طارم به محل های برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس اشاره کرد و افزود: از جمله مکانهای راهپیمایی شهرهای آببر و چورزق، درام، گیلوان، دستجرده و بعضی روستاهای شهرستان طارم است.

ارسال نظرات