گزارش تصویری؛

بازدید از حلقه صالحین سردار شهید حسین یزدانی به روایت تصویر؛

پرسنل حوزه مقاومت بسیج امام علی علیه السلام به همراه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم از حلقه صالحین شهید یزدانی بازدید و با اهدا هدیه از آنان تجلیل کردند.
کد خبر: ۸۸۷۶۱۶۴
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در این حلقه صالحین ضمن قدردانی از زحمات سرگروه به بیان فضائل و برکات ماه مبارک رمضان پرداخت و خاطر نشان کرد: رمضان نام يكى از ماه هاى قمرى و تنها ماه قمرى است كه نامش در قرآن آمده است در اين ماه كتاب هاى آسمانى قرآن كريم، انجيل، تورات، صحف و زبور نیز نازل شده است.
سرهنگ آزادی نژاد گفت: اين ماه در روايات اسلامى ماه خدا و ميهمانى امت پيامبر اكرم(صلى الله عليه وآله) خوانده شده و خداوند متعال از بندگان خود در اين ماه در نهايت كرامت و مهربانى پذيرايى مى كند; پيامبر اكرم(صلى الله عليه وآله) مى فرمايد: «ماه رجب ماه خدا و ماه شعبان ماه من و ماه رمضان، ماه امت من است، هركس همه اين ماه را روزه بگيرد بر خدا واجب است كه همه گناهانش را ببخشد، بقيه عمرش را تضمين كند و او را از تشنگى و عطش دردناك روز قيامت امان دهد«.
گفتنی است مراسم جزء خوانی قرآن کریم نیز در مسجد ولیعصر(عج) هادی آباد با حضور فرمانده ناحیه و پرسنل ناحیه برگزار شد و پس از برگزاری حلقه صالحین نیز سرهنگ آزادی نژاد با اهداء هدیه از متربیان تجلیل کرد.

ارسال نظرات