در این بیانیه آمده است: در روز قدس سال 1396 باردیگر، تلاش برای محو غده سرطانی اسرئیل را همچنان به عنوان اولویت اول جهان اسلام دانسته کشتن زنان، کودکان و غیر نظامیان فلسطینی واقداماتی که در راستای انحراف توجه امت اسلامی از موضوع فلسطین،صورت می پذیرد را محکوم می کنیم.
کد خبر: ۸۸۷۶۱۷۰
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸
به گزلرش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت بسیج میبد در بیانیه ای آورده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
امام خميني(ره):روز قدس، روز اسلام و روز حکومت اسلامى است.
درود خدا بر شما مردم مؤمن، ولايتمدار و هميشه در صحنه شهرستان میبد، حمد و سپاس خداوند متعال را که بار ديگر، توفيق شرکت در راهپيمايي روز قدس را شامل حال امت شريف ايران اسلامي و به ويژه شما مردم ولايتمدار، متديّن و شهيدپرور شهرستان گردانيد.
روز جهانی قدس روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارتگر، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است. روز جهانی قدس گرامی‌ترین میراث حضرت امام خمینی(ره) و با ارزش‌ترین هدیه الهی به مردم ظلم ستیز جهان است. هم اکنون جریان‌های پرخروش ضداستکباری بهم پیوسته و با صلابت در سبیل هدایت قرار گرفته و با تجمع این نیرو در پشت سد بصیرت و آگاهی ملل دنیا، نوید شکست هیمنه پوشالی ابر قدرت‌های غربی عینی‌تر به نظر رسیده که موج بیداری اسلامی یکی از دستاوردهای مهم جوشش قدرت و اراده مردم مظلوم دنیا می‌باشد. حمایت از آزادی قدس شریف و مردم محروم و بی‌پناه فلسطین وظیفه‌ای است که بر دوش تمامی مسلمانان و آزادگان جهان است اما با کمال تأسف در سایه سکوت رهبران کشورهای اسلامی و همراهی سازمان‌های بین‌المللی و قدرت‌های سلطه‌جو هر روز شاهد موج جدید جنایات رژیم اشغالگر قدس در حق مردم فلسطین به‌ویژه مردم مظلوم غزه هستیم.
در روز قدس سال 1396 باردیگر، تلاش برای محو غده سرطانی اسرئیل را همچنان به عنوان اولویت اول جهان اسلام دانسته کشتن زنان، کودکان و غیر نظامیان فلسطینی واقداماتی که در راستای انحراف توجه امت اسلامی از موضوع فلسطین،صورت می پذیرد را محکوم می کنیم.
روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان میبد



ارسال نظرات