مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج مهریز:

لازم است رییس جمهور دقت بیشتری در بیان تفسیر سخن بزرگان دین داشته باشد/ همگان بار دیگر در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند

حجت الاسلام کفاش گفت: لازم است آقای رییس جمهور دقت بیشتری را در صحبت از سخنان بزرگان دین به خرج دهد و موجبات ناراحتی علمای اسلام و مردم ولایتمدار ایران عزیز اسلامی نشود.
کد خبر: ۸۸۷۶۱۹۱
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزار یبسیج از مهریز، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج مهریز با توجه به مطرح شدن سخنانی از طرف رییس جمهور مبنی بر انتخابی بودن ولایت و همچنین مبنای ولایت امیرالمومنین(ع) گفت، آن چیزی که به ولایت امیرالمومنین (ع) مشروعیت می بخشد، تنها حکم از ناحیه خداوند است. 

وی ادامه داد مطرح کردن سخنانی از این نوع قبیل سخنان نه تنها هیچ کمکی به وحدت کشور در این برهه حساس ندارد بلکه به گسستگی هرچه بیشتر کشور می انجامد. 

کفاش گفت: لازم است آقای رییس جمهور دقت بیشتری را در صحبت از سخنان بزرگان دین به خرج دهد و موجبات ناراحتی علمای اسلام و مردم ولایتمدار ایران عزیز اسلامی نشود. 

وی یادآور شد در حکومت اسلامی مردم تنها نقش مقبولیت بخشی را به حکومت دارند و مشروعیت بخشی به حکومت نه از طرف مردم بلکه فقط از ناحیه خداوند به ولایت داده می شود. 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج مهریز از همه مردم خواست با توجه به وضعیت فوق العاده حساس امروز منطقه ای لازم است همگان بار دیگر در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند و با حضور خود به وحدت روز افزون جهان اسلام کمک کنند.

ارسال نظرات