خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه رزن :

فلسطین همچنان مسئله اساسی اسلام و وحدت بین مسلمین است

فرمانده سپاه ناحیه رزن گفت: در تظاهرات و راهپیمایی سراسری روز قدس این پیام مهم را به جهانیان صادر خواهیم کرد که مسئله فلسطین همچنان مسئله اساسی اسلام و عامل وحدت مسلمانان و وجدان های بیدار و آزادی خواه است.
کد خبر: ۸۸۷۶۱۹۷
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰
سرهنگ ابوالفضل برات‌زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رزن اظهار داشت: امام خمینی(ره) برای همبستگی جهان اسلام و آزادی‌خواهان دنیا و تلاش برای آزادسازی قبله اول مسلمانان قدس جمعه پایانی ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» شریف اعلام کرد.

وی افزود : امام(ره) روز جهانی قدس را به یوم اللهی دیگر تبدیل کرد تا آرمان فلسطینی ها، پایمال ظلم و تعدی ظالمان نشود.

فرمانده سپاه ناحیه رزن خاطرنشان کرد : امروز با تغییر حاکمان کاخ سیاه، از طریق طراحی نقشه راه جدیدی تلاش دارد با ایجاد پیوندی میان حکومت های عربی منطقه و صهیونیسم، مبارزه مسلحانه با رژیمی که جز زبان زور نمی فهمد و بمب خوشه ای بر سر کودکان و زنان و غیرنظامیان فرو می ریزد، لوث نماید و آن را با سازشی که تنها خود را موظف به حفظ حقوق اشغالگران می داند جایگزین کند.

وی افزود: کاخ سیاه در نظر دارد با این اتحاد شوم، امنیت رژیم صهیونیستی را که با بیداری اسلامی به چالش کشیده شده و نفس های بقای آن به شماره افتاده، حفظ و تضمین کند.

برات‌زاده با نگاهی به تحولات سیاسی و شرایط ویژه ای که در سطوح داخلی، منطقه ای و بین المللی به وقوع پیوسته است، عنوان کرد: روز جهانی قدس امسال از سال های گذشته متفاوت تر و به مراتب حساس تر است.

وی خاطرنشان کرد: امید است با تبیین این موضوعات برای مردم و ایجاد انگیزشی الهی و اعتقادی بتوانیم بار دیگر با حضور پرشمار و شکوهمند در تظاهرات و راهپیمایی سراسری این پیام مهم را صادر کنیم که مسئله فلسطین همچنان مسئله اساسی اسلام و عامل وحدت مسلمانان و وجدان های بیدار و آزادی خواه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات