حجه الاسلام شکریان گفت: پیام رهبر انقلاب در ارتباط با نابودی رژیم اشغالگر قدس در حال عملیاتی شدن است و به راحتی این رژیم در مدت زمان مشخص شده نابود می‌شود.
کد خبر: ۸۸۷۶۲۰۲
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰
 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام ناصر شکریان درباره اقدام اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله به مواضع داعش اظهار کرد: به دشمنان انقلاب اسلامی ایران ثابت کردیم که حفظ امنیت و تمامیت ارضی کشور شوخی‌بردار نیست.

وی تصریح کرد: در این اقدام بسیار موثر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشخص شد که اگر دشمن بخواهد در کشور ترقه‌بازی کند ما با موشک جواب آنها را می‌دهیم.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران یادآور شد: قدرت برتر نظامی ما به جهانیان به اثبات رسید و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی را که فرمودند ما سیلی نمی‌خوریم بلکه سیلی می‌زنیم اجرایی شده است.

وی با اعلام اینکه اقدام موشکی سپاه در انتخاب هدف با فاصله طولانی و دقیق پیام‌های زیادی برای دیگر کشورهای مرتجع که قصد خرابکاری در کشور داشتند، دارد، افزود: عربستان  و دیگر کشورهای همکار داعش به قدرت برتر نظامی کشور ما پی‌بردند و این اقدام باعث عزیز شدن بیشتر سپاه نزد دلسوزان به امنیت و انقلاب اسلامی ایران شده است.

شکریان  یادآور شد: امام راحل زمانی پیام نابودی رژیم اشغالگر قدس را مطرح کردند که کشورهای عربی به دلیل شکست در برابر این رژیم به شدت سرخورده بودند.

وی خاطر نشان کرد: امام راحل در زمان مطرح کردن این پیام به خوبی لمس کرد این رژیم نابود شدنی است و امروز مردم به خوبی می‌بینند که  از طرح موضوع شعار از نیل تا فرات رژیم اشغالگر قدس خبری نیست و آنها به دنبال حصار کشیدن دور مرزهای تصاحب شده هستند و به‌زودی این مرزها هم شکسته و این غده سرطانی از خاورمیانه برداشته می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران یادآور شد: زوال و نابودی رژیم اشغالگر قدس به خوبی در حال حاضر قابل مشاهده هست، زمانی برخی‌ها اعلام می‌کردند که مقر این رژیم از نقاط امن دنیا است، ولی امروز موشک‌های حزب‌الله لبنان و حتی مردم بی‌دفاع فلسطین نقاط حساس آنها را می‌تواند مورد هدف قرار دهد.

وی اضافه کرد: امروز پیام امام راحل که فرمایش کرده بودند اگر هر مسلمانی یک سطل آب بریزد رژِیم اشغالگر قدس نابود می‌شود امروز در حال شکل‌گیری است.

شکریان با اعلام اینکه شعار  این رژیم در دست‌یابی به نیل و فرات تغییر کرد، افزود: در حال حاضر اعلام کردند که رژیم صهیونیستی کوچک امن بهتر از رژیم بزرگ ناامن است.

وی در پایان گفت: پیام رهبر انقلاب در ارتباط با نابودی رژیم اشغالگر قدس در حال عملیاتی شدن است و به راحتی این رژیم در مدت زمان مشخص شده نابود می‌شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها