مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا:

موشک باران سپاه به مواضع داعش، نمادی از اقتدار ملی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا، اقدام اخیر موشک باران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع داعش را نمادی از اقتدار ملی دانست.
کد خبر: ۸۸۷۶۲۱۳
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رجب احمدی در جمع مردم روزه دار هادیشهر جنوبی در مسجد امام رضا(ع) با اشاره به اینکه سپاه پاسداران با شلیک موشک‌های خود لرزه بر اندام دشمنان این ملت انداخت گفت: این اقدام به همه دنیا نشان داد که ایران کشوری قدرتمند و سلطه ناپذیر است.

وی افزود: فرزندان ولایی این انقلاب توانستند با همبستگی و اراده مستحکم و رهنمودهای پیامبرگونه رهبر فرزانه انقلاب، کشورمان را از عناصر پلید تکفیری پاکسازی نمایند و سپاه پاسداران با مجاهدت وصلابت با شلیک موشک‌های خود لرزه بر اندام دشمنان این ملت انداخت و به جهانیان اعلام کرد ایران کشوری قدرتمند و سلطه ناپذیر است و دست هر توطئه گری را قطع و وجود متجاوز را محو خواهد کرد.

حجت الاسلام رجب احمدی با اشاره به فرمایش رهبری مبنی بر اینکه ترقه بازی‌های دشمنان خللی در اراده ملت ایجاد نخواهد کرد، گفت: همه ما دیدیم که جواب این ترقه بازی‌ها موشک بود و بیگانگان بدانند هر تحرکی در خاک جمهوری اسلامی ایران با پاسخ دندان شکن این ملت مواجه خواهند شد.

وی بیان کرد: دشمنان این انقلاب به این نکته واقف باشند که تحریم ها علیه این ملت عاشورایی تاثیری نداشته و ما همه این تحریم ها را به فرصت تبدیل خواهیم کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در پایان به فرمایش حضرت امام(ره) که «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» اظهار داشت: این حرکت غرور آفرین، نشان از اهمیت این سازمان انقلابی در کشورمان است که ما باید قدردان زحمات آن ها بوده و خداوند را شاکر این نعمت و امنیت باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار