جانشین سازمان بسیج اساتید سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان خبر داد:

همایش گرامیداشت روز بسیج اساتید برگزار می‌شود

جانشین سازمان بسیج اساتید سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان از برگزاری همایش گرامیداشت روز بسیج اساتید در لرستان خبرداد.
کد خبر: ۸۸۷۶۲۱۸
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۸



سرهنگ علی ویسکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان اظهار داشت: بسيج اساتيد دانشگاه‌ها، ازجمله سازمان‌های خودجوشی است كه باهمت اعضاي هیئت‌علمی دلسوز و انقلاب شکل‌گرفته است.

وی افزود: بسيج اساتيد در محدوده دانشگاه‌ها و مراكز آموزش عالي جهت بسط و ترويج تفكر بسيجي در ميان اعضاي هیئت‌علمی دانشگاه‌ها و دفاع از ارزش‌ها و دستاوردهاي انقلاب اسلامي و نيز كمك به ارتقاي معرفت و آگاهي ديني پا به عرصه فعاليت گذاشته است.

جانشین  سازمان بسیج اساتید سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: روز 31 خرداد كه سالروز شهادت دكتر چمران است به نام بسيج استادان نام‌گذاری شده است، چون بنا به فرمايش مقام معظم رهبري شهيد چمران يك دانشمند بود و يك فرد برجسته و بسيار خوش استعداد كه نام و عنوان دنيايي را رها كرد و مشغول فعالیت‌های جهادي شد كه درنهایت به فيض رفيع شهادت نائل آمد.

سرهنگ ویسکرمی بیان کرد: بنابراين سالروز شهادت يك چنين شخصيتي به‌عنوان روز بسيج اساتيد نام‌گذاری شده است و هرساله با ياد اين شهيد بزرگوار مراسماتی برگزار می‌گردد.

جانشین سازمان بسیج اساتید سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان خاطرنشان کرد: با مشارکت بسیج جامعه پزشکی لرستان فردا 31/3/96 رأس ساعت 19:00 در مجتمع رفاهی لاله همایش گرامیداشت روز بسیج اساتید برگزار خواهد شد

وی بابیان اینکه در این مراسم اساتید دانشگاه‌های آزاد، پیام نور، علمی کاربردی، علوم پزشکی به همراه خانواده دعوت‌شده‌اند گفت: هدف از برگزاری این همایش به‌نوعی تجلیل این روز به‌منظور دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن و همچنین پاسداشت خون شهدا است و درواقع بستری و زمینه‌ای برای حضور اساتید و گسترش و فرهنگ بسیجی و اشاعه آن در دانشگاه‌ها باشد.

لازم به ذکر است سخنران این مراسم سردار توکلی جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان است.

انتهای خبر /

ارسال نظرات