خبرهای داغ:
امام جمعه شهر بهار:

موشک‌های سپاه یک صاعقه غیبی بر سر تکفیری‌ها بود

امام جمعه شهر بهار با اشاره به عملیات موشکی سپاه گفت: این حرکت مقتدرانه سپاه مانند یک صاعقه غیبی بود که بر سر گروه های تکفیری فرود آمد.
کد خبر: ۸۸۷۶۲۳۸
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۴
موشک‌های سپاه یک صاعقه غیبی بر سر تکفیری‌ها بود
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا در سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهار با اشاره به حرکت موشکی سپاه و حمله به مقر فرماندهی داعش عنوان کرد: این فقط چند تا شلیک نبود بلکه حرکت مهندسی شده بود که چنین به هدف به مانند صاعقه غیبی بر سر مقر داعشی ملعون فرود آمد.

وی ادامه داد: با این اقدام مقتدرانه سپاه جهان شوک زده شد و این بسیار ارزشمند است که چنین با سبک صحیح و درست نقطه زنی انجام شد.

امام جمعه شهر بهار با اشاره به موضوع صیانت از خانواده ها و استحکام آن گفت: باید در بسیاری از نارسایی‌ها و دشواری‌ها مقاومت کرد و به ویژه در مقابله با مشکلات اقتصادی مستحکم بود.

وی اظهار داشت: نباید در برخورد با هر دشواری کفرگویی کنیم و اینکه هرکجا هرکه دردی دارد سریع یقه انقلاب و نظام را می گیرد این صحیح نیست.

حاتم‌نیا ادامه داد: زندگی هر کس شأن خود را دارد و باید مطابق با آن ویژگی زندگی کند، در زندگی ما باید صبر، قناعت و دین شناسی وجود داشته باشد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص پخش ربنای یک شخص گفت: مقام معظم رهبری موضوع را صریح گفتند مسئله ما و مشکل کنونی ما پخش ربنای فلانی نیست و متأسفانه اصل موضوع را رها کردند و این را عنوان می کنند و این در صورتی است که مسئولین از بنیان خانواده و صیانت آن غافل هستند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار