حمله موشکی سپاه به داعش بیانگر قدرت ایران

حمله موشکی به داعش تداعی کننده قدرت ایران اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۷۶۲۴۰
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۹
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورایحمله موشکی سپاه به داعش بیانگر قدرت ایران اسلامی گفت: اقتدار نیروهای مسلح به خصوص سپاه عزیز بیانگر قدرت و توان ملت ایران و نیروهای مسلح است.
غلامرضا تاجگردون حمله موشکی ایران به داعش را ستود و افزود: بعد از حرکتهای تروریستی  داعش و دیگر حامیان بین المللی که با حمایت برخی کشورهای همسایه انجام گرفت، و پا را از گلیم خود نیز فراتر گذاشته و به کشور هم نفوذ پیداکرده بودند خوشبختانه برخوردهای جدی در ایران با این گروه های تروریستی انجام گرفت.
وی حرکت بسیار مقتدرانه نیروهای مسلح به خصوص سپاه پاسداران ونیروهایی امنیتی کشور برای سرکوبی دشمن را بیانگر قدرت و توان ملت ایران و نیروهای مسلح دانست و گفت: ایران نشان داد با هر نوع تعرض برخورد جدی می کند و همه تلاش خود را در صیانت از حقوق ،مرزها  و ملت ایران به کار می گیرد.
تاجگردون افزود: همواره پشت نیروهای مسلح و سپاه و تمامی عزیزانی که برای ایران عزیز تلاش می کنند هستیم وخواهیم بود ودشمن هم بداند با این حرکتهایی که انجام میدهد هیچ خللی در ارداه ملت ایران شکل نخواهد گرفت.
 وی گفت: تجربه سال های گذشته نشان داد هر حرکت تروریستی و دشمنی با ملت ایران نه تنها تاثیر منفی ندارد بلکه موجب تقویت بیشتر ایران ونظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
ارسال نظرات