معاون پارلمانی دولت دهم سخنران مراسم روز قدس در یاسوج

رییس شوارای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: روز قدس یادگار ارزشمند امام(ره) است و بیانگر مخالفت جهان اسلام با موجودیت نامشروع رژیم صهیونیستی است.
کد خبر: ۸۸۷۶۲۴۳
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۳
رییس شوارای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد  پیش از ظهر امروز در ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس که با حضور تعدادی از مسئولان برگزار شد افزود: مناسبت های مختلفی از جمله روز جهانی قدس، هفتم تیر، هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی را در  در هفته های پیش رو داریم  که هر کدام به نوبه خود اهمیت بسیاری زیادی دارد که باید به آنها پرداخته شود.

حجت الاسلام سید جواد خاضع بیان کرد: روز قدس یادگار ارزشمند امام(ره) است و بیانگرد مخالفت جهان اسلام با موجودیت نامشروع  رژیم صهیونیستی است این روز مهم که اخرین جمعه ماه مبارک رمضان است مسئله فلسطین را به یک مسئله جهانی و اسلامی تبدیل کرده و فرصتی برای اعلام انزجار مردم از این رژیم غاصب است.

وی عنوان کرد: این روز روز بازخوانی پرونده جنایات رژیم صهیونیستی است که  تلاش داشتند این روز را به حاشیه ببرند اما این روزها شاهد هستیم که در بحث جبهه مقاومت موفقیت های بزرگی در شکست جبهه تروریست ایجاد شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات  اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر داعش در شرق سوریه گفت: جای تقدیر و تشکر دارد که از همه جا از سپاه پاسداران تشکر کنیم چرا که اقدام انها موجی از خوشحالی را بین دوستداران جبهه مقاومت و موج وحشت را به جان تروریست ها انداخت.

حجت الاسلام خاضع تصریح کرد:  فضای برگزاری روز قدس فضای مناسبی است و زمینه را برای آزاد سازی قدس بیشتر از سال های گذشته فراهم می کند که به امید خدا این هدف در حال محقق شدن است.

وی با اشاره به میسیر راهپیمایی روز قدس در یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراسم راهیپیمایی روز جهانی قدس جمعه 2 تیر ماه از میدان هفتم تیر یاسوج به سمت خیابان آیت الله طالقانی به سمت مسجد صاحب الزمان (عج) و تجمع نهایی در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) این شهر برگزار می شود.

رییس شوارای هماهنگی تبلیغات  اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت:  حجت الاسلام محمدرضا میر تاج الدینی معاون پارلمانی دولت دهم نیز در این روز در یاسوج سخنرانی خواهد کرد.

وی در پایان از همه مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه کهگیلویه و بویراحمد خواست که همچون که در گذشته در همه صحنه ها حضور داشتند این بار نیز حماسه دیگر را به نمایش بگذارند که خدای ناکرده کشورهای منافق خیال نا امن کردن ایران اسلامی را نداشته باشد.

7 تیر تا 12 تیر هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی

حجت الاسلام خاضع به دو مناسبت پیش رو از جمله شهدای هفتم تیر و هفته بازخوانی افشای حقوق بشر آمریکایی اشاره کرد و گفت: با توجه به اتفاقات و جنایت هایی که در 6 تیر تا 12 تیرماه دهه 60 در کشور رخ داده است این هفته به نام هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است.

وی اتفاقات رخ داده در این هفته را اینگونه بیان کرد: در این هفته در دهه 60  جنایت های بزرگی از طرف منافقان در کشور رخ داده است از جمله سوء قصد نافرجام به مقام معظم رهبری در 6 تیر سال 60 توسط گروهک تروریستی فرقان، بمب گذاری در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی ایران در 7 تیر 60 توسط منافقان و به شهادت رساندن آیت الله بهشتی و 72 تن از یاران ایشان، بمباران شیمیایی سردشت در 8 تیر 66 توسط هواپیماهای جنگی رژیم بعثی که 110 نفر شهید و 5000 نفر مجروح شدند، به شهادت رساندن رییس زندان اوین در 8 تیر سال 60، به شهادت رساندن آیت الله شهید صدوقی در 11 تیر 61، شلیک موشک به هواپیمای مسافربری  ایرباس توسط ناو آمریکایی در سال 67 که 29 خدمه و مسافر، 66 کودک، 53 زن و 46 اتباع خارجی به شهادت رسیدند.

تروریست ها ساخته و پرداخته آمریکا هستند

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه تروریست ها ساخته  و پرداخته امریکا هستند و هدف اصلی از هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی انعکاس چهره نفاق و دروغگویی کشورهای حامی حقوق بشر از جمله آمریکا است.

وی اظهار کرد: گروه های تروریستی در جهان را یا آمریکا ایجاد کرده است و یا از آنها حمایت می کند در کشور ایران اسلامی 17 هزار شهید ترور داریم که توسط منافقان ترور شده اند و این هفته فرصتی است که چهره جنایتکار حامیان اصلی این تروریست ها را معرفی کنیم.

حجت الاسلام خاضع  افزود: به خاطر نپرداختن به این جنایت ها باعث شده است که برخی چهره آمریکای جنایتکار را مظلوم نشان دهند تا جایی که باعث هشدار رهبر شدند و گفتند جای شهید و جلاد نباید عوض شود.

گرامیداشت شهدای هفتم تیر در مسجد صاحب الزمان

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد  ادامه داد: سازمان تروریستی منافقان که ابزار دست استکبار جهانی است 17 هزار نفر از انسان های بی گناه را ترور و شهید کردند که در این هفته باید چهره جنایت کار آنها شناسایی شود و وظیفه ماست که تلاش کنیم چهره زشت منافقان و آمریکا را به عنوان حامی اصلی این افراد به مردم معرفی کنیم.

وی به شهدای هفتم تیر و شهید ایت الله بهشتی اشاره کرد و گفت: مراسم گرامی داشت شهدای هفتم تیر نیز هفتم تیر ماه ساعت 11 صبح در مسجد صاحب الزمان شهر یاسوج برگزار می شود که از عموم مردم برای شرکت در این مراسم دعوت می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار