خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 از تمهیدات و برنامه های مدیریت شهری این منطقه برای دو مناسبت ملی و مذهبی، روز قدس و نماز عید فطر که با محوریت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار می شود، خبرداد.
کد خبر: ۸۸۷۶۲۴۸
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۱

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20، سید احمد صفوی با بیان این مطلب گفت: مراسم راهپیمایی روز قدس در منطقه 20 طبق روال هر سال، با محوریت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و از مبداء امامزاده عبدالله(ع) در خیابان فدائیان اسلام به مقصد این حرم شریف برگزار می شود که حوزه های اجرایی مدیریت شهری این منطقه نیز برای برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم، تمهیدات لازم را اندیشیده است.

صفوی با اشاره به اینکه فضاسازی این مسیر با مضامین مقاومت، تدابیر رهبری و شهدای مدافع حرم انجام می شود، افزود: به منظور تغییر چهره شهر، سازه های تبلیغاتی و تلویزیون های شهری منطقه نیز به اکران پیام های متناسب با این مراسم اختصاص می یابد.

وی ادامه داد: نظافت، پاكسازي وشستشوي المانهاي مسیر راهپيمائي از سوی عوامل اجرایی امور شهری در قبل، حین و بعد از مراسم راهپیمایی انجام خواهد شد تا شهروندان در محیطی آراسته به راهپیمایی بپردازند.

صفوی با اشاره به بهسازی مسیر راهپیمایی گفت: لایروبی انهار، مرمت روکش آسفالت و بازپیرایی فضای سبز از دیگر اقداماتی است که در خیابان فدائیان اسلام، حدفاصل سه راه ورامین تا میدان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) انجام شد.

 

ارسال نظرات