مراسم ضیافت افطار نماینده مردم شهرستانهای شهریار،قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی،با اصحاب رسانه در شهرستان قدس برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۶۲۵۷
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شهرستان قدس،دقایقی پیش،ضیافت افطار به میزبانی  محمد محمودی شاه نشین،نماینده مردم شهرستانهای شهریار،قدس و‌ملارد در مجلس شورای اسلامی،با اصحاب رسانه در تالار تندیس شهرستان قدس برگزار شد.

در ابتدای این مراسم محمودی شاه نشین،رئیس هیئت مرکزی نظارت بر  انتخابات شوراهای کشور و نماینده مردم حوزه(مشق)در مجلس شورای اسلامی در حضور اصحاب رسانه، ضمن تشکر و‌قدردانی از مردم در حضور چشمگیر خود در انتخابات۲۹اردبیهشت اظهار داشت:حماسه آفرینی مردم فهیم ایران در انتخابات دوازدهمین دوره از انتخاب ریاست جمهوری و‌پنجمین دوره از انتخابات شوراها در کشور،دشمنان را از ادامه سیا نمایی و‌مبارزه تبلیغاتی باز داشت.

نماینده مردم شهریار،قدس و‌ملارد،انتخابات را نماد دین سالاری و‌مردم سالاری اسلامی برشمرد و‌خاطر نشان کرد:این مشارکت شور انگیز بار دیگر آرمانهای مقدس نظام اسلامی را،در نمونه بارز مردم سالاری و‌دمکراسی به جهان آشکار کرد و‌اینجا لازم میدانم، کمال تشکر و‌سپاس اینجانب را تقدیم ملتی کنم که همواره در سخترین شرایط یارو یاور نظامشان بودند و‌هرگز رهبر و کشورشان را در تنگناهای اقتصادی،اجتماعی،نظامی وبخصوص حماسه های انتخاباتی و راهیپمایی ها تنها نزاشتند و به ندای امام و رهبر خود لبیک‌گفتند.

            «شرکت در همه حماسه های ملی، کمر دشمنان را خواهد شکست»

رئیس هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای کشور،در بخش دیگری از سخنرانی خود در این مراسم ،به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان،که به یوم الله روز قدس نامگذاری شده است اشاره کرد و‌تصریح کرد:مردم فهیم ایران با شرکت در حماسه های  انتخاباتی و راهپیمایی ها، به وظیفه خود که معرفی عزت جمهوری  اسلامی در نگاه دشمنان است عمل کرده اند و در این راستا خستگی نمیشناسند.

محمودی شاه نشین در این باره،شرکت در راهپیمایی روز قدس را یک وظیفه شرعی و‌ملی  توصیف کرد و گفت:شرکت در  این حماسه هم وجه دین اسلام در مبارزه با ناعدالتی و کفر را بالا میبرد،و‌هم به خواست رهبر فرزانه انقلاب لبیک‌گفته ایم و در حقیقت شرکت در همه حماسه های انتخاباتی و ‌راهپیمایی ها ،کمر ستیزه جویان و‌دشمنان نظام را درهم خواهد شکست.


          «اقدامات تروریستی تهران،محصول مشترک سعودی-صهیونیستی»»

نماینده مردم شهرستانهای شهریار قدس و‌ملارد،در ادامه این مراسم به اقدامات کور تروریستی اخیر در تهران پرداخت و اظهار داشت:چنین اقداماتی از سوی تروریستها، فقط در راستای تضعیف روحیه مردم ایران بود،اما دشمنان بیخبر از آننند که مردم ایران، مردم روزهای سخت و‌دشوار است و‌ با صدای این ترقه ها ترس به دلشان راه نخواهند داد.

شاه نشین بابیان اینکه حوادث تروریستی تهران محصول مشترک سعودی-صهیونیستی بود،خاطر نشان کرد:دولتهای مرتجع عربی و‌منطقه ای،که در رأس آنها آل سعود و رژیم غاصب صهیونیستی هستند، سالهاست که در پی ایجاد تفرقه در کشور و ‌ایجاد چند دستگی در نظام ‌تلاش میکنند و‌حتی دست این  کشورها،در  حوادث تروریستی اخیر تهران به وضوح آشکار بود.


        «اقتدار توان نظامی و‌موشکی کشور،روز گذشته برای دشمنان ثابت شد»


این مقام مسئول در ادامه،با اشاره به حمله موشکی سپاه به مقر تروریستهای داعش در سوریه که شامگاه دیشب صورت گرفت،اظهار داشت:خروش  دولت  و ملت ایران در پاسخ به عملیات تروریستی اخیر تهران بی پاسخ نماند و شامگاه دیشب موشکهای سپاه قلب دشمنان را هدف گرفت و تا نابودی اربابان آنها، به دستور چند درجه بالاتر از سوی فرمانده کل قوا نیاز بود.

وی افزود:اقدام تلافی جویانه سپاه پاسداران حاوی پیام روشنی برای بدخواهان نظام بود و این پیام ،اقتدار توان نظامی و‌موشکی کشور بود،که روز گذشتع برای همه ثابت شد.
ارسال نظرات