خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گالیکش گفت: روز قدس روز استکبار ستیزی ملت های آزادی خواه بر علیه رژیم غاصب و کودک کش صهیونیست است.
کد خبر: ۸۸۷۶۲۶۰
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، سید یحیی قاضوی فرمانده سپاه گالیکش در خصوص روز قدس و گرامی داشتن این روز گفت: در سال 1358 آخرین جمعه ماه مبارک رمضان حضرت امام (ره) این روز را روز استکبارستیزی و روز قدس معرفی نمودند و بعد از سی هشت سال از انقلاب هر روز بر ضرورت چنین روزی افزوده می شود.

وی افزود: روز استکبار ستیزی برعلیه رژیم غاصب صهیونیستی است و همه ی ملت های آزادی خواه در چنین روزی به خیابان ها می آیند و اعلام انزجار خود را نسبت به این رژیم می دانند، صهیونیست خود را برتر می دانند و دست به کشتار و مرگ و میر می دهند و این تفکر را در حال گسترش به کشورهای دیگر از جمله یمن ، لیبی، یمن، مصر و ... می دهند و حضرت امام فرمودند هریک از مسلمانان اگر سطل آبی بر روی این رژیم بریزد رژیم صهیونیست را آب خواهد برد، اما وحدت و یکپارچگی در بین مسلمانان بدلیل تفرقه در بین امت اسلامی وجود ندارد و اگر وحدت در بین مسلمانان باشد وضع به اینگونه نخواهد بود .

فرمانده سپاه گالیکش خاطر نشان کرد:  دشمن امروز از این فرصت بخوبی استفاده کرده است تا وحدت اسلامی در بین امت اسلامی شکل نگیرد، امروز کشورهای استکباری با بوجود آوردن داعش و گروهک های تکفیری بدنبال اسلام آمریکایی است تا اسلام ناب محمدی بوجود نیاید. روز قدس در سال های متوالی در حال برگزاری است و همه ملت در روز جمعه آخرین ماه مبارک رمضان به میادین می آیند و این حرکت برگرفته از کشور جمهوری اسلامی ایران است.

قاضوی افزود : راهپیمایی روز قدس در سه نقطه مرکز شهر، روستای ینقاق و روستای صادق آباد برگزار خواهد گردید. با توجه به تحرکات جدید می بایست تمام جوانب را در نظر بگیریم.

وی در پایان گفت: ساعت شروع برنامه در شهرستان گالیکش  ساعت 11:30 صبح خواهد بود و مکان راهپیمایی روز قدس از ابتدای شبکه بهداشت تا مصلی و مسجد جامع خواهد بود . ما باید امروز از ظرفیت بسیج استفاده نمائیم و در این روز ویژه حضور حداکثری داشته باشیم.

 خبرنگار خبرگزاری بسیج محمدرضا شریفی

ارسال نظرات
پر بیننده ها