فرمانده سپاه حضرت روح الله(ره):

راهپیمایی روز قدس با تدابیر امنیتی کامل و هماهنگی نیروهای مسلح برگزار می شود

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه حضرت روح الله(ره) گفت: حضور تمامی اقشار جامعه در راهپیمایی روز قدس خاری بر چشم دشمنان این مرز و بوم و قوت قلبی برای تمامی سربازان فدارکار میهن اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۷۶۲۶۶
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۱

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ اصغر آرزومندی ضمن دعوت از عموم مردم جهت حضور در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: تدابیر امنیتی کامل و هماهنگی میان تمامی نیروهای مسلح جهت برگزاری راهپیمایی باشکوه روز قدس انجام شده و مانند سال های گذشته و همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، مراسم باشکوه راهپیمایی روز قدس در باقرشهر برگزار می شود.

وی افزود: مردم باقرشهر و کهریزک در عرصه‌های مختلف اسلامی و انقلابی همواره پشتیبان راه امام راحل و ولایت فقیه هستند و در این عرصه نامی ماندگار از خود به جای گذاشته اند.

وی با تاکید بر اینکه امسال در راهپیمایی روز قدس مسلمانان جهان با وحدت و همدلی و حضوری پرشورتر، از مردم مظلوم فلسطین حمایت خواهند کرد، اظهار داشت: حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس تجدید پیمان با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و پاسخ دندان‌شکنی به اقدامات اخیر تروریستی خواهد بود.

آرزومندی از همه اقشار جامعه (پیر و جوان، مرد و زن، دانش آموز و دانشجو، بسیجیان، طلاب و روحانیون، ورزشکاران و ایثارگران و خانواده معظم شهداء) باقرشهر و کهریزک و نواحی اطراف دعوت کرد که مانند سال های گذشته با حضور در راهپیمایی روز قدس ، جنایات رژیم سفاک صهیونیستی در فلسطین به کمک حامیانش در منطقه یعنی حکومت های مرتجع ، دست نشانده و متجاوز آل سعود و آل خلیفه را محکوم کرده و با چنگ زدن به حبل الله این روز بزرگ را پاس بدارند.

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار