خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد

راهپیمایی روز قدس احیای مطالبات اسلامی و نمایش وحدت جهان اسلام

مسئول عقیدتی سپاه ناحیه نهاوند هدف از راهپیمایی روز قدس را احیای مطالبات اسلامی و نمایش وحدت جهان اسلام دانست و گفت: این راهپیمایی مختص کشور ایران نیست بلکه در بسیاری از کشورهای اسلامی حتی در اروپا برگزار می شود .
کد خبر: ۸۸۷۶۳۰۱
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰
راهپیمایی روز قدس احیای مطالبات اسلامی و نمایش وحدت جهان اسلام
حبیب‌الله باشنا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند در خصوص روز قدس گفت : روز قدس یک روز جهانی است و مختص قدس نبوده و روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.

وی تصریح کرد: روز قدس روز ملت‌های مستضعف است که در زیر فشار ظلم آمریکا و جهانخواران بودند و هستند .

مسئول عقیدتی سپاه ناحیه نهاوند در ادامه اضافه کرد: روز قدس روزی است که باید مسلمانان با وحدت خود پوزه استکبار را به خاک بمالند و سرنوشت ملت‌های مظلوم و مستضعف مشخص شود.

وی علت نامگذاری این روز را ‌تدبیر هوشمندانه حضرت امام خمینی(ره) برای اتحاد مسلمانان جهان دانست و گفت: امام راحل در تدبیری هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند تا زمینه‌های اولین اتحاد مسلمانان و شکل‌گیری قدرت عظیم آنها در حمایت از مردم فلسطین رقم بخورد .

باشنا تصریح کرد: این اقدام خردمندانه حضرت امام خمینی(ره) سبب شد مسئله فلسطین به عنوان مهمترین دغدغه جهان اسلام مطرح و آزادی قدس شریف و نجات مردم فلسطین هدف اصلی جهان اسلام شود .

وی هدف از راهپیمایی روز قدس را احیای مطالبات اسلامی و نمایش وحدت جهان اسلام دانست و گفت: این راهپیمایی مختص کشور ایران نیست بلکه در بسیاری از کشورهای اسلامی حتی در اروپا برگزار می شود .

مسئول عقیدتی سپاه ناحیه نهاوند خاطرنشان کرد: روز قدس به عنوان یادگاری ارزشمند از سوی امام راحل در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در برابر جنایات وحشیانه صهیونیست است که لازم است هر ساله هرچه با شکوهتر و با عظمت تر برگزار شود .

انتهای پیام/

ارسال نظرات