مصطفی برزگر
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:
شهید چمران یک انسان تحول گرا و عارف بودو همه ما ایشان را باآن سابقه تحصیلی درخشان یک دانشمند برجسته می دانیم.
کد خبر: ۸۸۷۶۳۱۸
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار حسینی، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران که در هتل زاگرس برگزار شد، گفت: شهید چمران یک انسان تحول گرا و عارف بود و و هر چقدراز شخصیت این شهید بزرگوار تعریف و تمجید کنیم بسیار کم است.

وی عنوان کرد: همه ما شهیدچمران را با آن سابقه درخشان تحصیلی،دانشمندی برجسته می دانیم و ایشان یک شخصیت جریان ساز و تشکیلاتی گرا بودند.

سردار حسینی با اشاره به حضور شهید چمران در لبنان، اظهار کرد: شهید چمران با یک تشکیلات تحول گرا و جریان ساز در لبنان همراه بود و پس از آن در جریان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با وجود اینکه وزیر دفاع بود، حضور فعال داشت.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام بیان کرد: یکی دیگر از ویژگی های برجسته این شهید بزرگوار راه اندازی جنگ های نامنظم بود که توانست جوانان بانشاط کشور را با حداقل امکانات در راستای دفاع از کشور آموزش دهد و نقطه قوت این جوانان این بود که با توجه به آموزش هایی که فرا گرفتند توانستند نقاط ضعف دشمن را شناسایی کنند.

وی ادامه داد: بررسی یک شخصیت تاریخی از چند جهت حائز اهمیت است بررسی حالات روحی این دانشمند عزیز و این انسان جریان ساز باید به درستی انجام پگیرد تا سایر افراد، خصوصیات شخصیتی این دانشمند بزرگ را به درستی درک کنند.

سردار حسینی افزود: ما باید راه و هدف این شخصیت بزرگوار را ادامه دهیم تا به اهداف والا دست پیدا کنیم و باید زمینه را طوری فراهم کنیم که الگو گرفتن از شهید چمران جریان ساز شود.

وی بیان داشت: الگو گرفتن از شهید چمران برای تربیت افراد انقلابی در جامعه باید نهادینه شود و ما باید در این راه تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا این امر محقق شود.

سردار حسینی عنوان کرد: امروز از سپاه و قدرت مثال زدنیش تجلیل می کنند اما در ایام انتخابات سپاه را به همه چیز متهم می کنند.

فرمانده سپاه امیرالمونین (ع) استان ایلام اظهار کرد: توجه شود که ابتدا تحریم های جدید وضع شد و بعد موشک به مواضع داعش شلیک شد و برخی سالهای بعد سپاه را متهم نکنند که این شلیک ها باعث تحریم های جدید شد.
وی افزود: امروز همه دنیا از پیام اقتدار موشکی ایران صحبت می کنند اما رئیس جمهور کشورمان هنوز پیامی صادر نکرده است
سردار حسینی تصریح کرد: ما کشته مرده جنگ نیستیم که برخی در ایام انتخابات اظهار کردند تفکر ما صلح و آشتی و تفکر رقیب جنگ است.
فرمانده سپاه امیرالمونین (ع) استان ایلام تاکید کرد: داعش ساخته و پرداخته آمریکاست و امام فرمود هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید ما یک شیطان بزرگ می شناسیم و آن هم آمریکاست آن وقت نائب رئیس مجلس شورای اسلامی روزی که داعشیان به مجلس حمله کردند و برخی از نمایندگان شعار مرگ بر آمریکا سر می دهند آقای پزشکیان می گویند چه ربطی به آمریکا دارد که واقعا جای تاسف دارد.
وی در پایان افزود: امنیت ما خط قرمز ماست؛ چرا برخی می گویند مشروعیت امیرالمؤمنین از مردم است پس غدیر چه می شود چرا برای متاع دنیا روحانیون تاریخ نویس برجسته شیعه را خودشان و کتابهایشان را زیر سوال می برید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار