خبرهای داغ:
بیانیه سپاه عاشورا در آستانه روز قدس؛

روز قدس بازخوانی خطرات فراروی امت اسلام است

سپاه آذربایجان شرقی در آستانه روز قدس، با گرامیداشت این روز بیانیه ای صادر و از ملت روزه دار دعوت کرد همچون گذشته در این روز حضوری گسترده داشته باشند.
کد خبر: ۸۸۷۶۳۳۰
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در متن بیانیه سپاه عاشورا آمده است؛ روز قدس روز اسلام است، این بیان رهبر کبیر انقلاب اسلامی است که با این جمله خدمتی سترگ در راه صیانت از مقدسات اسلامی و اتحاد مسلمانان به این مرز مقدس هدیه کرد.

روز قدس روزی است که واژه مقاومت اسلامی و امدادهای غیبی الهی به احسن وجه معنا شد، روز قدس روز بازخوانی خطراتی است که فراروی امت اسلامی در سال های گذشته و حال از سوی قدرت های استعمارگر در حال زوال، به سمت این بلاد نشانه رفته و می رود .

روز قدس امسال برابر شده است با تداوم جنایات آل سعود در سرزمین یمن، مردم مظلومی که به جرم آزادگی افطارها و سحرهای خون رنگی را در ماه رمضان تجربه کرده اند بنابراین فریادهای روز قدس امسال هم بر پیکره صهیونیسم جهانی و هم برپیکره آل سعود فرود خواهد آمد چنانکه در چند روز اخیر، سیلی آهنین پاسداران انقلاب اسلامی بر تن ایادیشان وارد آمد .

پاسداران همیشه سرافراز سپاه عاشورا که همیشه پیشگام مبارزه با مستکبران و حامیانشان بوده اند ضمن محکوم کردن جنایات جانیان بین المللی و بیعت مجدد با آرمان های امام خمینی رحمت الله علیه و خلف صالحش مقام معظم رهبری( مد ظله العالی)، فرامین ایشان را لبیک گفته و حمایت کامل خود را از مردم رنج کشیده فلسطین و دیگر ملل مظلوم جهان اعلام می دارد.

امید است که مردم ولایتمدار و شهید پرور آذربایجان شرقی به همراه مردم دیگر استان های مملکت اسلامی، با حضور دشمن شکنانه خود، سیلی محکم دیگری بر جسم نیمه جان ایادی کفر و اربابان استکبار وارد آورند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها