مدیر برنامه ریزی بسیج جامعه پزشکی فارس خبر داد
مدیر برنامه ریزی بسیج جامعه پزشکی فارس گفت: کلاس شیعه شناسی و جریان شناسی در تاریخ ۳۰ خرداد در سالن ۲۲ بهمن دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۶۳۳۹
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، مستجاب رستمی، مدیر برنامه ریزی بسیج جامعه پزشکی فارس درباره فعالیت‌های خرداد ماه این استان گفت: در شب‌های قدر ۱۳۲ نفر نیرو از جمله پزشک، پرستار و امدادگر را در برپایی چادرهای سلامت به کارگیری کردیم که بیش از۱۳۰۰ نفر توسط این افراد ویزیت شدند.


وی ادامه داد: تعداد ۱۵ ایستگاه بهداشتی، آموزشی و درمانی در حرم مطهر شاه چراغ و مکان‌های ویژه شب‌های قدر ارائه شد که در این باره ۴۵ نفر به مراکز تخصصی ارجاع، و باقی در محل مداوا و ترخیص شدند.


رستمی، به برپایی کلاس‌های هفتگی شیعه شناسی و جریان شناسی با حضور اعضای بسیج جامعه پزشکی اشاره کرد و گفت: جلسه این هفته در تاریخ ۳۰ خرداد از ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰ در سالن ۲۲ بهمن دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با حضور اعضای کانون‌ها برگزار شدد؛ در این برنامه استاد حامدی سخنرانی خواهد کرد.


وی درباره مراسم ویژه ارتحال امام راحل نیز بیان کرد: امسال موفق به اعزام برای مراسم سالگرد ارتحال امام راحل نشدیم و به جای آن همایش امام شناسی را در مجتمع ربانی شیراز برپا کردیم که در تاریخ ۲۰ خرداد و همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) حدود ۷۰۰ نفر از اعضای بسیج جامعه پزشکی و اساتید پزشکی حضور داشتند؛ در این برنامه آیت الله دستغیب، از اعضای مجلس خبرگان رهبری سخنرانی کردند.


مدیر برنامه ریزی بسیج جامعه پزشکی فارس در ادامه افزود: در این مراسم حجت الاسلام حدائق، ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر لنکرانی و دکتر بهارلویی حضور داشتند و پس از آن مراسم افطاری برپا شد.


برگزاری مسابقه امام شناسی در فضای مجازی

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه امام شناسی در خرداد ماه در استان فارس گفت: برگزاری مسابقه امام شناسی در فضای مجازی از دیگر اقداماتی بود که در آن ۲۵۰ تا ۳۰۰ نفر ثبت نام کردند و به نفرات برتر جوایزی شامل سفر به مشهد مقدس اهدا شد.


تقدیر از رزمنده مدافع حرم در همایش «آفتاب تابان»

رستمی، در پایان خاطرنشان کرد: بازدید و سرکشی از یکی از خانواده‌های مدافعان حرم را انجام دادیم و از یکی از رزمندگان مدافع حرم در همایش «آفتاب تابان» تقدیر شد.

ارسال نظرات