بیانیه بسیج دانشجویی شهرستان کوهدشت در راستای حمله موشکی سپاهیان اسلام به تروریست‌ها

کد خبر: ۸۸۷۶۳۴۳
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴

"بسم ربّ شهداء و الصدیقین"
أَلاَ إِنَّ حِزْبَ اللهِ هُمُ الْمُفْلِحُونَ
بدانید «حزب الله» پیروز و رستگاران‌اند. (آیه 22 سوره مجادله)
اگرچه حزن و اندوه و شهادت جمعی از روزه‌داران ملت ایران اسلامی در جریان عملیات تروریستی در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر رهبر کبیر انقلاب اسلامی؛ به‌راحتی از بین نخواهد رفت، اما سیلی محکم و پاسخ کوبنده سپاهیان اسلام بر صورت تروریست‌ها و منافقان کوردل موجب آرامش خاطر ملت ایران شد و موجی از غرور را در دریای بیکران ایران اسلامی به راه انداخت و برای جهانیان ثابت شد که جمهوری اسلامی ایران در مسئله تأمین امنیت خود از هیچ اقدامی درنگ نخواهد کرد.
حمله موشکی سپاهیان اسلام به تروریست‌ها؛ هشدار به توهم دست‌درازی داعش و حامیان شیطان‌صفتش به خاک ایران بود. این پاسخ قاطع و بجا، یک هشدار دندان‌شکنی برای آنان بود که در خیالات خود توهم دست‌درازی به این خاک مقدس و خدایی را می‌پرورانند؛ پیام این سیلی سپاهیان اسلام برای حامیان تروریست‌های تکفیری ازجمله عربستان سعودی کاملاً روشن و واضح است که هرگونه طراحي و توطئه آن‌ها از اين به بعد اضافه بر اينکه در داخل کشور بااقتدار و قدرت سرکوب خواهد شد؛ درصدها کيلومتر دورتر از خاک ايران اسلامي نیز سیلی محکم خواهند خورد. یزیدیان زمان باید از این اتفاق تاریخی درس عبرت بگیرند و مطمئن باشند در صورت اقدام علیه امنیت، استقلال و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران تبعات غیرقابل‌جبرانی برای آن‌ها به وجود خواهد آمد. استکبار جهانی و تروریست‌های وهابی و تکفیری باید بدانند که هزینه "ترقه درکردن" در ایران اسلامی، موشک‌باران کاخ‌هایی است که آنان برای خود امن تصور کرده‌اند.
بسیج دانشجویی شهرستان کوهدشت همچون همه‌ی ملت ایران اسلامی قدردان زحمات رزمندگان اسلام می‌باشد و به رهبر معظم انقلاب و کلیه نیروهای مسلح برای کسب این دستاورد بزرگ تبریک می‌گوید. و خداوند متعال را به خاطر داشتن نعمت ارزشمندی همچون سپاه شکر گذاري می‌کند و حمايت قاطعانه خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و همه نيروهاي مسلح، امنيتي و اطلاعاتي اعلام می‌نماید و تأکید می‌کند که حامیان تروریست‌ها و در رأس آن آمریکا باید بداند که بحث موشکی ایران غیرقابل‌مذاکره و توان دفاعی آن غیرقابل‌پیش‌بینی است و نمی‌توان آن را با مذاکره و برجام متوقف یا تضعیف کرد و از طرفی انقلاب اسلامی همواره حامی همه انسان‌های مظلوم روی جهان می‌باشد لذا دفاع از مظلومین شعار اصلی این انقلاب مردمی است و تحت هیچ شرایطی از این هدف خود دست نخواهد کشید.
(پیامبر اکرم صلّی الله علیه و آله) وَ مَنْ سَمِعَ رَجُلًا يُنَادِى يَا لَلْمُسْلِمِينَ فَلَمْ يُجِبْهُ فَلَيْسَ بِمُسْلِمٍ
هرکسی فرياد و استغاثه انسانى را بشنود كه مسلمانان را به يارى و کمک می‌طلبد و به يارى او نرود، مسلمان نيست (کافی، ج 2، ص 164)

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان کوهدشت 


ارسال نظرات