خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت ناحیه عشایری کرمانشاه:
حجت الاسلام همتی گفت: حضور باشکوه مردم ایران در مراسم مختلف انقلابی بالاخص روز جهانی قدس اقتدار و پاینبدی ملت را به این نظام نشان می دهند که خود تبلور بصیرت دینی و اعتقادی بالای آنان است.
کد خبر: ۸۸۷۶۳۴۹
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
حجت الاسلام همتی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سپاه ناحیه عشایری کرمانشاه در خصوص روز قدس گفت: پیام راهپیمایی روز جهانی قدس امسال این است که استکبارستیزی به عنوان یک اصل همیشه برای ما محفوظ است، در هر شرایطی مقابله ما و ملت ما با استکبار و رژیم منفور صهیونیستی ادامه خواهد داشت و هیچ‌گاه از استکبار ستیزی درست بر نخواهیم داشت.

 

وی گفت: مردم به لطف خداوند همچنان پای اصول انقلاب امام و مقام معظم رهبری ایستاده‌اند. ویکی از مصادیق ملت ایران بر سر اصول انقلاب و آرمان‌های امام راحل همین حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس است. وروز جهانی قدس روزی است  که برخواسته از درک و بصیرت و پایبندی به اسلام و انقلاب و رهبری و خون شهداست  و حضور باشکوه  مردم ایران  در مراسم  مختلف انقلابی بالاخص روز جهانی قدس اقتدار و پاینبدی ملت را به این نظام نشان می دهند که خود تبلور  بصیرت دینی و اعتقادی بالای آنان است.

 
 
وی افزود: دشمان انقلاب و  اسلام برای  مبارزه با اسلام ناب محمدی (ص)  تمام توان خویش را بکار گرفته اند  ولیکن این اوج بیداری اسلامی که درسراسر جهان بالاخص ایران اسلامی به پاخواسته نیز تمام سعی خود را می کنند در مقابل قدرت های استکباری بایستندکه نمونه بارز آن روز قدس است که نه تنها مربوط به ایران بلکه جهان اسلام  و حتی بالاتر ؛ جهان بشریت است و الحمدالله در تمام دنیا حرکت خوبی انجام می شود که  شاهد همراهی  بیش از 80 کشور دنیا هستیم.
 
 
وی در پایان گفت: رمضان، ماه مهمانی خدا، به آخرین جمعه می رسد، به روز جهانی قدس، یادگار ماندگار حضرت امام راحل(قدس سره) و این در حالی است که مستکبران عالم و حامیان صهیونیسم بین الملل در برابر مقاومت ایران اسلامی و فلسطین مظلوم به زانو در آمده اند و نشانه های فرو ریختن کنگره های کاخ های پوشالی قدرتشان در آسمان امید ملت های مستضعف هویدا شده است.

 

 

در این روز پا به پای حق طلبان و آزادگان عالم در حمایت از آرمان فلسطین که همان هدف ستم دیدگان جهان است، به خیابان ها، و مکان های تجمع خواهیم رفت و فریاد حق خواهی و ظلم ستیزی خود را بر سر ظالمان بر خواهیم آورد، تا همگان بدانند ما از ارزش ها و خواسته های بر حق خود هرگز عدول نخواهیم کرد.

 
ارسال نظرات