عضو هیات مدیره انجمن سازندگان قطعات خودرو در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد:
محمدرضا نجفی منش گفت: نوع انتخاب در چگونگی تعهدات بسته به تصمیم خودروسازان دارد تا در جهت صرفه اقتصادی گام بردارند و آنچه به نظر من می‎رسد مشارکت قوی‎ترین شکل برای تعهدات خودروسازی است.
کد خبر: ۸۸۷۶۳۶۴
|
۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۴

محمدرضا نجفی منش عضو هیات مدیره انجمن سازندگان قطعات خودرو در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، در خصوص تداوم رکود خودرویی اظهار داشت: اگر صنعت خودروسازی را در تنگناهای اقتصادی قرار ندهیم و برای برند خاصی بازاریابی انجام ندهیم پیش بینی می‌شود خروج  از رکود حتمی است.

وی با بیان اینکه در سال 94 یک میلیون خودرو  فروخته شد افزود: در  سایر نقاط دنیا، برای افرادی که توانایی خرید خودرو ندارند  وام های بلندمدت کم بهره  در نظر گرفته شده است تا امکان خرید خودرو توسط این عده نیز میسر گردد و امکان فروش خودرو در سال 95 به میزان 1میلیون و 300 هزار و در پایان برنامه ده ساله هم 3 میلیون خودرو است.

نجفی منش اذعان داشت: طی 6روز در سال94، با پرداخت وام  به میزان130 هزار خودرو فروش رفت از آنجایی که قدرت خرید مردم کاهش یافته است دولت برنامه های ویژه ای را  تقویت توان اقتصادی مردم  تدوین کند  که از این طریق هم خودرو  بتواند از رکود خارج خواهد شود.

وی در زمینه نحوه بستن قرارداد خودروسازان ایرانی با شرکت های خودروساز خارجی بر اساس سهام یا شرکتی شکل بگیرد بیان داشت: نوع  انتخاب در چگونگی تعهدات بسته به تصمیم خودروسازان وابسته است  تا در جهت صرفه اقتصادی گام بردارند و عقیده بنده بر این است که مشارکت قویترین شکل برای تعهدات خودروسازی است.

ارسال نظرات