فرماندار خلخال گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس یک وظیفه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.
کد خبر: ۸۸۷۶۳۸۰
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل ازازناو، فریدون بابایی فرماندار خلخال در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس که با حضور ادارات شهرستان خلخال تشکیل شد بر لزوم حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس ، سالروزحمایت از مردم مظلوم فلسطین در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

فرماندار خلخال همچینن بر لزوم همکاری دستگاه ها در اجرای مراسم هفتم تیرماه که به صورت شهرستانی برگزار خواهد شد تاکید کرد.

فرماندارخلخال محل شروع راهپیمایی روز قدس را از محل میدان معلم به طرف مصلی حضرت ایت الله خامنه ای از مسیر خیابان معلم ، میدا جانبازان و میدان آزادی عنوان کرد و افزود: اطلاع رسانی لازم برای حضور گسترده مردم شهرستان از طریق رسانه ها مکتوب و مجازی انجام شود.

فرماندار خلخال گفت: روز قدس پاسخی از سوی مسلمین جهان درحمایت از مردم مظلوم و ستم کشیده فلسطین است و این وظیفه مثل سال های سابق به صورت گسترده تر سال های گذشته انجام خواهد شد.

در این مراسم سرهنگ پاسدار جهانبخش عطایی فرمانده سپاه خلخال نیز از حضور گسترده بسیجیان و اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد.

ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس شهرستان خلخال نیز با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد:

محل تجمع و شروع راهپیمائی از میدان معلم شهر خلخال راس ساعت 12 مورخ جمعه 96/4/2 آغاز و با سخنرانی امام جمعه شهرستان خلخال این مراسم شهرستانی همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات