بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي شهرستان پارس آباد به مناسبت روز جهانی قدس با صدور بیانیه‌ای از آحاد ملت انقلابی و بصیر مردم پارس آباد برای شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت بعمل آورد.
کد خبر: ۸۸۷۶۳۸۴
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد به نقل ازآران مغان، بیانیه بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي شهرستان پارس آباد در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس عموم مردم بويژه دانشجويان را به حضور پرشور و دشمن شکن در این راهپیمایی عظیم دعوت کرد.

این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه دیگر ندای حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) در ایام مبارک ماه رمضان است که گوش مسلمانان و آزادی خواهان جهان طنین انداز می شود.

روز قدس روز اسلام است. روز قدس روزی است که اسلام را باید احیاکرد و احیا بکنیم، و قوانین اسلام در ممالک اسلامی اجرا بشود. روز قدس روزی است که بایدبه همه‌ ی ابرقدرتها هشدار بدهیم که اسلام دیگرتحت سیطره‌ی شما،‌ به واسطه‌ی عمال خبیث شما، واقع نخواهد شد، روز قدس، روزحیات اسلام است. (صحیفه امام ج9،ص 277)

روزحفظ امنیت کشور، ملت و دستاوردهای انقلاب روزقدس پشتوانه‌ی امنیت کشور ما هم هست. این را همه‌ ی آحاد مردم عزیز ما بدانند؛ هر یک نفری که روز قدس پاي خیابان می‌آید، به سهم خود دارد به امنیت کشور و امنیت ملت و حفظ دستاوردهای انقلابش کمک میکند. روزقدس روز بزرگی است،روز مهمی است. ان‌شاءاللَّه امسال، هم در کشور ما و هم در کشورهای اسلامی دیگر، این روز، باعظمت‌تر از همیشه برگزار خواهد شد. (بیانات امام خامنه اي مدظله العالي90/06/30)

روز جهاني قدس، ابتکار معمار کبيرانقلاب اسلامي و عرصه اي براي اتحاد و يکپارچگي امت اسلامي در حمايت ازملت مظلوم فلسطين و اعلام برائت ازجبهه استکبار و صهيونيسم جهاني است، روز قدس، روز رژه و ابهت سپاهيان اسلام در برابر چشمان حيرت زده ي مستکبرين و خونخواران جهان، و روز برائت و اعلام نفرت عمومي ملت مسلمان وهمه آزادگان جهان از رژيم اشغالگر قدس و حامي آن، شيطان بزرگ، آمريکاي جنايتکار است.

ما دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه های شهرستان پارسآباد مغانضمن شرکت در راهیپمایی روز جهانی قدس، از عموم مردم بویژه دانشجویان بصیر ایران اسلامی دعوت می کند که دوشادوش برادران و خواهران خود در سراسری جهان به ندای امام و مقتدای خویش لبیک گفته و با فریاد مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل، مشت محکمی بر هان صهیونیزم غاصب و حامیان آن به خصوص شیطان بزرگ، انگلیس خبیث و وهابیت ملعون (آل سعود و آل خليفه) زنند و نوید صبح ظفر را به آزادیخواهان و ملت مظلوم و مسلمان فلسطین، عراق، سوریه، یمن و سایر ممالک اسلامی بدهند.

ارسال نظرات