سازمان بسیج اساتید هرمزگان با صدور بیانیه‌ای خواستار شد؛
سازمان بسیج اساتید هرمزگان به‌مناسبت روز جهانی قدس در حمایت از ملت مظلوم فلسطین بیانیه‌ای را صادر کرد و خواستار حضور همه اقشار مردم علی‌الخصوص جامعه دانشگاهی در راهپیمایی این روز بزرگ شد.
کد خبر: ۸۸۷۶۳۸۵
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ سازمان بسیج اساتید هرمزگان به‌مناسبت روز جهانی قدس در حمایت از ملت مظلوم فلسطین بیانیه‌ای را صادر کرد و خواستار حضور همه اقشار مردم علی‌الخصوص جامعه دانشگاهی در راهپیمایی این روز بزرگ شد.

متن بیانیه سازمان بسیج اساتید هرمزگان به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
قُل لِّلَّذِینَ کَفَرُوا سَتُغْلَبُونَ وَتُحْشَرُونَ إِلَىٰ جَهَنَّمَ وَبِئْسَ الْمِهَادُ. آل عمران (١٢)
به کافران بگو: به‌زودى شکست مى‌خورید و به سوى دوزخ محشور مى‌شوید و آن بد آرامگاهى است.

«روز قدس نشان‌دهنده صف‌بندی حق و باطل، صف‌بندی عدل در برابر ظلم است. روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز امت اسلامی است». مقام معظم رهبری

در حالیکه بیش از نیم قرن از اشغال سرزمین فلسطین توسط رژیم صهیونیستی می‌گذشت و  مستکبران عالم استیلای بیشتری بر جهان اسلام پیدا می‌کردند و فریاد پراکنده مظلومان هم راه به جایی نمی‌برد تا اینکه بزرگترین زلزله سیاسی قرن به وقوع پیوست و در میان بهت و حیرت قطب‌های قدرت جهانی انقلاب اسلامی در ایران به پیروزی رسید و طومار یکی از مهمترین وابستگان آنها در این منطقه مهم درهم پیچیده شد. گفتمان پیروز، گفتمانی بود برگرفته از عمق دینی و با همراهی صمیمانه و فداکارانه ملت که ایده‌هایی در طراز جهانی ارائه نمود.

یکی از مهمترین آرمان‌های این انقلاب زیر سؤوال بردن مشروعیت رژیم غاصب صهیونیستی بود.

امام خمینی(ره) به‌عنوان پرچم دار مبارزه با ظلم در ابتکاری هوشمندانه  آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس نام نهادند و این روز را به‌عنوان روزمقابله مستضعفان با مستکبران عالم معرفی کرد تا کسی نتواند مسأله فلسطین را به  فراموشی بسپارد.

آنچه امروز به وضوح قابل مشاهده است، تضعیف این قدرت پوشالی و شکست در سه زورآزمایی مهم در سال‌های اخیر است و در مقابل، خودباوری جریان مقاومت و احساس باارزش پیروزی است.

برآوردهای جهانی حاکی از محو رژیم جعلی تا ربع قرن آینده است.

آن چیزی که رهبر انقلاب اسلامی نیز فرمودند؛ اسرائیل ٢٥ سال آینده را نخواهد دید.

ما اساتید بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان هرمزگان ضمن قدردانی از فرزندان برومند و شیرمردان سپاه پاسداران برای ارتقای سطح اقتدار و امنیت انقلاب اسلامی و ستاندن انتقامی سخت از تروریست‌های زبون و حامیان آنها در جهان و منطقه، از همه مردم آگاه ایران اسلامی به‌ویژه جامعه دانشگاهی برای حضور در راهپیمایی حداکثری روز دشمن شکن قدس دعوت می‌کنیم و در کنار آحاد ملت ایران با آرمان‌های شهدا و امام راحل عظیم‌الشأن در مبارزه با استکبار و آزادی کامل قدس شریف، مجدداً بیعت می‌نماییم.

سازمان بسیج اساتید استان هرمزگان


ارسال نظرات