خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درپاوه:

تنها راه برون رفت از بحران اتحادو همدلی مسلمین می باشد

حجت الاسلام غلامی گفت: شرکت در راهپیمایی این روز دفاع از مردم مستضعف فلسطین و مظهر فریاد مستضعفین عالم علیه مستکبرین و ظالمان در سطح جهانی می باشد.
کد خبر: ۸۸۷۶۳۹۳
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴

حجت الاسلام امیر حسین غلامی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه پاوه در گفتگو باخبرنگارخبرگزاری بسیج از پاوه، درخصوص روز جهانی قدس اظهار داشت: شرکت در راهپیمایی این روز دفاع از مردم مستضعف فلسطین و مظهر فریاد مستضعفین عالم علیه مستکبرین و ظالمان در سطح جهانی می باشد.

 

وی در ادامه گفت: روز قدس روزی است که باید به همه ابرقدرتها هشدار داد که سایه خود را از روی مستضعفین بردارید و سرجای خود بنشینید. روز قدس روز اسلام است.

 

 

غلامی در ادامه گفت: همانطور که امام خمینی (ره)فرمودند: روز قدس روزی است که اسلام را بایداحیاءکردو احیاءبکنیم و قوانین اسلام در ممالک اسلامی اجرا شود.

 

حجت الاسلام غلامی خاطر نشان کرد: بی تردید تنها راه برون رفت از بحران کنونی اتحادوهمدلی مسلمین و تمامی حق طلبان علیه ظلم و سرمنشاءآن می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از پاوه،حجت الاسلام امیر حسین غلامی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه پاوه در نشست خبری با این خبرگزاری و  در آستانه فرارسیدن روز جهانی قدس گفت:شرکت در راهپیمایی این روز دفاع از مردم مستضعف فلسطین و مظهر فریاد مستضعفین عالم علیه مستکبرین و ظالمان در سطح جهانی دانست.

وی ادامه داد:روز قدس روزی است که باید به همه ابرقدرتها هشداردادکه دست خود را از روی مستضعفین بردارید و سرجای خود بنشینید.روز قدس روز اسلام است.

همانطور که امام خمینی (ره)فرمودند:روز قدس روزی است که اسلام را بایداحیاءکردو احیاءبکنیم و قوانین اسلام در ممالک اسلامی اجرا شود.

حجت الاسلام غلامی گفت :بی تردید تنها راه برون رفت از بحران کنونی اتحاد وهمدلی مسلمین و تمامی حق طلبان علیه ظلم و سرمنشاءآن می باشد.باشد که این راهپیمایی مقدمه ای بر حرکتی به سمت وحدت مسلمین و خط بطلانی بر اقدامات و اندیشه های مستکبرین قرار گیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار