حجت الاسلام موسوی بیان نمود: امروز اساتید دانشگاههای استان باید ارتباط نزدیکی با قشر دانشجو داشته باشند که می تواند در اخلاق ورفتار دانشجویان ما تاثیر گزار باشد.
کد خبر: ۸۸۷۶۴۰۴
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ حجت الاسلام سید محسن موسوی، امام جمعه دهلران، در این دیدار با اشاره به فضیلت روزهای پایانی ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: تمام ماه مبارک رمضان اهمیت دارد اما دهه آخر زمان مزد گرفتن است که نباید از آن غافل بود.

وی با اشاره به رسالت بسیج اساتید، افزود: رسالت استاد بسیجی در عرصه های مختلف، شناخت کامل نسبت به مسئولیت خود و توجه به جایگاه خویش فراتر از نگاه مادی است که اگر غیر از این باشد، فاصله گرفتن از اهداف و آرمان های بلند را به دنبال خواهد داشت.

امام جمعه دهلران بیان نمود: امروز اساتید دانشگاههای استان باید ارتباط نزدیکی با قشر دانشجو داشته باشند که می تواند در اخلاق ورفتار دانشجویان ما تاثیر گزار باشد.

وی تصریح نمود: امروز دشمنان ما با برنامه هایی چون سند 2030 در تلاش هستند که قشر مهم دانشجو را با مطرح کردن مبانی غیر اسلامی وشبهه در دین از اصل دین واسلام منحرف نمایندکه اینجا وظیفه شما اساتید دانشگاهها بسیار سنگین وبا اهمیت است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به وعده سپاه مبنی بر پاسخ کوبنده ایران به داعش و فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر سیلی زدن به دشمنان اذعان داشت: بلافاصله پس از سخنان رهبر انقلاب اسلامی شش موشک به خانه‌های پوشالی و عنکبوتی داعش روانه شد و محل‌های تجمع نیروها و ادوات داعش مورد حمله قرار گرفت.

وی ادامه داد: عملیات موفقیت آمیز موشکی سپاه پاسداران، تیتر اول رسانه های دنیاست و اقتدار نیروهای مسلح ایران را ثابت کرد.

امام جمعه دهلران بیان کرد: این اقدام کوبنده سپاه، مرحمی برای زخم های ملت مظلوم سوریه و خانواده های شهدای مدافع حرم و امنیت است و هشداری برای همه دشمنان محسوب می شود.

وی با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس افزود: امام خمینی (ره) با طرح این موضوع و نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان هر سال تحت همین عنوان، موجب وحدت و همبستگی مسلمانان جهان شده و طبق آمارهای موجود بیش از 80 کشور دنیا در این روز به حمایت از ملت فلسطین تظاهرات می کنند.

به گزارش نسیم دهلران؛ طبق آمارهای موجود بیش از 80 کشور دنیا در این روز به حمایت از ملت فلسطین تظاهرات می کنند.

حجت الاسلام موسوی به اهمیت روز جهانی قدس اشاره و اضافه کرد: روز قدس دارای اهمیتی فراوان است و قدرت جهان اسلام را نشان خواهد داد.

وی گفت: ظالمتر از آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی و مظلومتر از مردم فلسطین در جهان وجود ندارد که بیش از 60 سال گذشته تحت سکوت مجامع به اصطلاح مدافع حقوق بشر در معرض انواع جنایتهای رژیم اشغالگر قدس قرار دارند.

امین نوشادی، مسئول بسیج اساتید شهرستان دهلران، در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از روند شکل‌گیری و برنامه‌های انجام شده و در دست اجرا از حمایت‌های بی دریغ امام جمعه و مسئولین تشکر نموده و خواستار ارائه راهنمایی و ارشادات لازم برای پیشبرد برنامه های این مجموعه دانشگاهی از امام جمعه شد.

ارسال نظرات