مديركل تبليغات اسلامي هرمزگان:

روز جهانی قدس روز حراس دشمنان از وحدت ملت‌های مسلمان است

مديركل تبليغات اسلامي استان هرمزگان گفت: روز جهانی قدس روز حراس دشمنان از اتحاد و وحدت ملت‌های مسلمان دنياست.
کد خبر: ۸۸۷۶۴۲۳
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر انصاری‌راد در بندرعباس با اشاره به فرارسیدن روز جهانی قدس، اظهار داشت: این روز یادگار امام راحل عظیم‌الشان انقلاب اسلامی است و نماد ظلم‌ستیزی و همچنین همبستگی ملت‌های مسلمان دنیا در دفاع از مردم مظلوم فلسطین است.
 

وی با بیان اینکه روز جهانی قدس امروزه به یک حرکت جهانی تبدیل شده است، افزود: این اندیشه ناب بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در ادامه عنوان داشت: ملل مسلمان در این روز بار دیگر عظمت امت اسلام را به رخ دشمنان خواهند کشید و وحدت خود را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین نشان می‌دهند.

 

وی یادآور شد: این روز همچنین، روز حراس دشمنان از اتحاد و وحدت ملت‌های مسلمان است و مسلمانان خواب خوش را از استکبار و صهیونیزم جهانی خواهند گرفت.

 

حجت‌الاسلام انصاری‌راد بر حضور حداکثری روحانیون، هیهات مذهبی، مداحان و اقشار مختلف مردمی در راهپیمایی روز جهانی قدس تأکید کرد و افزود: هرچه حضور مردم و شرکت آنان در راهپیمایی با شکوه‌تر باشد، روحیه و عزم مردم فلسطین در مقابله با جنایات دشمنان جدی‌تر و بیشتر و موجب تضعیف روحیه مستکبران خواهد شد.


ارسال نظرات