امام جمعه فردیس؛

دشمنان به دنبال ائتلاف مقابل ایران و جبهه مقاومت هستند

حجت الاسلام علی اکبر ایمانی گفت: دشمنان به دنبال ائتلاف مقابل ایران و جبهه مقاومت هستند.
کد خبر: ۸۸۷۶۴۴۱
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
به گزار ش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام  علی اکبر ایمانی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امام خمینی (ره) مبحث قدس را زمانی مطرح کردند که نه تنها در میان کشور های اسلامی بلکه در میان ملت فلسطین نیز قدس در حال سپردن به فراموشی بود، اظهار کرد: در آن زمان فلسطینی ها اسلحه هایشان را کنار گذاشته بودند و کم کم اسرائیل در حال به رسمیت شناخته شدن بود.

دشمنان به دنبال ائتلاف مقابل ایران و جبهه مقاومت هستند

امام جمعه فردیس هدف امام از مطرح کردن قدس را از مظلومیت خارج شدن آن اعلام کرد و  افزود: متاسفانه پس از گذشت ۳۸ سال از نگاهی که امام به فلسطین و قدس داشت، امروز فلسطین را در بدترین شرایط می بینیم.

وی ادامه داد: فلسطین در بدترین شرایط است زیرا کسانی که تاکنون تظاهر به اهمیت مسئله قدس می کردند، حال دلیلی برای تظاهر نمی بینند و به راحتی و در شفافیت ارتباطات خود را با اسرائیل و کشور های استعماری نشان می دهند.

حجت الاسلام ایمانی در بخش دیگری به تفکر ائتلاف سنگین دشمنان اسلام علیه جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: اکنون مهم ترین مسئله برای دشمنان تضعیف جبهه مقاومت و نظام کشور جمهوری اسلامی است.

وی بر قانون تصویب شده در کنگره آمریکا که هر کشوری که از مظلومان غزه و فلسطین دفاع کند، تحریم جدی خواهد شد تاکید کرد و گفت: آمریکا با این کار خود علاوه بر اینکه مردم مظلوم فلسطین و غزه را در محاصره فیزیکی قرار داده است، خواستار محاصره سیاسی و معنوی آنها می باشد.

امام جمعه فردیس با بیان اینکه امسال بیشتر و با انگیزه تر از هرسال باید به صحنه بیاییم و از مظلومان حمایت کنیم، خاطر نشان کرد: دشمنان اسلام با اقداماتی چون تحریم و تهدید و غیره در راستای حذف موجودیت مسئله قدس از جهان اسلام می کوشند و میخواهند کسی به مسئله قدس نپردازد.

وی خاطر نشان کرد: مردم ایران علی رغم تهدید ها و تحریم ها در روز قدس با زبان روزه به خیابان ها می آیند و نشان می دهند که هنوز قدس مسئله اول است و تا زمانی که قدس را آزاد نکنند از پای نخواهند نشست.

حجت الاسلام ایمانی با بیان اینکه شهروندان فردیسی با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس صدای مظلومان را به جهانیان می رسانند، اظهار کرد: فریاد مظلومیت با زبان روزه از وظایف مسلمانان است و کوتاهی در این مسئله موجب خارج شدن از زمره امت پیغمبر است.

وی با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم (ص) که کسی که صدای مظلومیت مسلمانی را بشنود و در اندازه وسع و توان خود به کمک او نشتابد، مسلمان نیست، تاکید کرد: اگر نمی توانیم به فلسطین برویم و از مظلومان دفاع کنیم و برای آنها بجنگیم، می توانیم فریاد مظلومیت آنها را به گوش جهانیان برسانیم و حق خود را در مقابل آنها ادا کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار