تنها را ه نجات قدس شریف مبارزه و مقاومت است

فرمانده سپاه ناحیه اردل با دعوت از آحاد مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، تنها راه نجات قبله اول مسلمانان و فلسطین را مبارزه و مقاومت دانست.
کد خبر: ۸۸۷۶۴۴۷
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال وبختیاری؛ سرهنگ پاسدار هوشنگ جمشیدی در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری بیان داشت: روز قدس روزی است که ملت ایران به همراه ملت های زیادی یک حرف حقی را فریاد می کنند، که برای پنهان کردن آن حرف حق و خاموش کردن آن فریاد، شصت سال دستگاه استکبار سرمایه گذاری می کند.

وی با اشاره به بیانات دیگر مقام معظم رهبری افزود: روز قدس پشتوانه امنیت کشورمان است و هریک نفری که در روز قدس به خیابان می آید به سهم خود در امنیت کشور و امنیت ملت و حفظ دستاوردهای انقلاب کمک می کند.

سرهنگ جمشیدی، ادامه داد: امسال مردم با شرکت در راهپیمایی عظیم روز قدس باید به رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی نشان دهند، که از آنها خشمگین هستند و با دشمنان اسلام و مسملین، خشمگین برخورد خواهند کرد.

وی، گفت: تنها را ه نجات قدس شریف مبارزه و مقاومت است و راههای دیگر بی سرانجام و عقیم است. دشمن در تمام سالها تلاش کرده مراسم روز قدس تضعیف شود؛ اما مردم ایران هرساله آنها را ناکام می گذارند و بسیاری از مسلمانان نیز به تبعیت از این ملت، نام قدس را بار دیگر زنده می سازند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار