خبرهای داغ:
مردم استان خوزستان با حضور در مراسم باشکوهی با شهید حمید قنادپور از شهدای مدافع حرم استان خوزستان وداع کردند.
کد خبر: ۸۸۷۶۴۵۳
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج در خوزستان ،آئین وداع با شهید حمید قنادپور در مسجد حضرت صاحب‌الزمان(عج) اهواز واقع در خیابان سلمان فارسی(نادری)، خیابان شهید کرمی‌خراط بین خیابان شهید جهانیان و خیابان شهید قشقایی برگزار برگزار شد و اقشار مختلف مردم تابوت این شهید مدافع حرم را در برگرفتند.

در مراسم وداع با شهید حمید قنادپور جمع زیادی از خانواده‌های معظم شهدا از جمله شهدای مدافع حرم خوزستان حضور داشتند و گرادگرد تابوت این شهید در رثای حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و یارانش به عزاداری پرداختند.

خانواده شهید محمدرضا علیخانی، خانواده شهید محمودمراد اسکندری و خانواده شهید مصطفی رشیدپور از شهدای مدافع حرم خوزستان در مراسم وداع با این شهید در مسجد حضرت صاحب‌الزمان(عج) اهواز حضور یافتند.

همچنین خانواده شهید احمد رشیدپور و خانواده شهید محمود مراداسکندری از شهدای دوران دفاع مقدس نیز با حضور در آئین وداع با شهید مدافع حرم حمید قنادپور یاد این شهید را گرامی داشتند.

آئین استقبال از پیکر پاک شهید حمید قنادپور از شهدای مدافع حرم خوزستان در فرودگاه بین‌المللی اهواز برگزار شد که جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران نیز در این برنامه حضور داشتند و تابوت این شهید را چون نگینی در برگرفتند.

جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی در آئین استقبال از پیکر مطهر شهید حمید قنادپور از شهدای مدافع حرم خوزستان در فرودگاه بین‌المللی اهواز حضور یافتند و به این شهید ادای احترام کردند.



ارسال نظرات
پر بیننده ها