بیانیه تیپ 36 انصارالمهدی(عج) زنجان به مناسبت پرتاپ موشکی سپاه علیه داعش:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک پدیده کم نظیر است

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تاریخ شناخته شده خود ما، یک پدیده کم نظیر و شاید بى نظیر است، یعنى سپاه ، مـوجـودى اسـت که ولادت و رشد و نماى آن در صحنه انقلاب آن هم در عرصه دشوارترین آزمون هاى انقلاب بود.
کد خبر: ۸۸۷۶۴۵۶
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، در بیانیه تیپ 36 انصارالمهدی(عج) زنجان به مناسبت پرتاپ موشکی سپاه علیه داعش آمده است:

سـپـاه پـاسـداران انـقـلاب اسـلامـى که مولود مبارک انقلاب اسلامى است ، در همه جهان پس از صـدر اسـلام پـدیـده بـى سابقه اى است . این پدیده در حقیقت ، مظهر عینى و مجسّمى است براى شـعـارهـاى انـقـلاب اسـلامـى : شـعـار ایـسـتـادگـى در مـقـابـل هـمـه قدرت هاى بزرگ با سلاح اتّکال به خدا، شعار غلبه خون بر شمشیر و شعار حرکت براى نجات مستضعفان . و از همین رو اسـت کـه سـلطـه هـاى بـزرگ در سـراسر جهان با چشم انزجار و نفرت ، بدین پدیده الهى مى نگرند، چنانکه به انقلاب اسلامى .

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تاریخ شناخته شده خود ما، یک پدیده کم نظیر و شاید بى نظیر است، یعنى سپاه ، مـوجـودى اسـت که ولادت و رشد و نماى آن در صحنه انقلاب آن هم در عرصه دشوارترین آزمون هاى انقلاب بود.در اوایل شروع جنگ ، سپاه یک چیز کوچک و طفل تازه به دنیا آمده اى بود، منتها تغذیه صحیح این مـوجـود پـدید آمده در بستر انقلاب اسلامى، به صورت پى درپى از مواد جارى انقلاب، او را خـوش بـنـیه و قوى و بالنده کرد، تا آن روزى که اولین معجز نمایى ها را حقایق انقلابى به دسـت ایـن جـوانـان در جـبـهـه انـجـام داد.

تـوده هـاى بـى شـکـل ، به شکل یگان هاى منظم درآمدند، عشق ها و شورهاى بى مهار، در چارچوب قواعد و قوانین زبـده رزمـى مـشـغول کار شدند. عشاق فداکارى و جهاد، راه منطقى و عاقلانه جهادِ موفق و منظورِ نظر پروردگار را در تجربه ها پیدا کردند

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طبق فرموده مقام معظم رهبری فرمانده کل قرا که فرمودند : سـپـاه را بـنـده به عنوان یک نور چشم انقلاب ، به عنوان یک عضو اصلى انقلاب ، به عنوان نـهـادى کـه از خـود ایـن سـرزمـین روییده ، از جاى دیگر نیاوردند توى این سرزمین غَرَسش کنند، نـبـات آن و هـسـتـه آن در خـود ایـن سـرزمـیـن (سـرزمـیـن انـقـلاب ) شـکـل گـرفـتـه ـ ایـن خـیـلى چـیـز مـهـمـّى اسـت و ذرّه ذرّه وجـودش بـا ذرّه ذرّه ایـن سرزمین انقلاب خـویـشـاونـدى دارد ـ به این عنوان ، بنده ، سپاه را همواره شناختم و راجع به او قضاوت کردم و نـسـبـت بـه او مـحـبـّت ورزیـدم . خـدا را شـکـر مـى کـنـیـم کـه سـپـاه رشد کرد، قوى شد، رو به کـمـال رفـت. امـروز چیزهاى زیادى در سپاه است که همه مثبت است. در گذشته این ها نبود و سپاه این ها را نداشت.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ثابت کرده است ریخته شدن هیچ خون پاکی را بدون انتقام نمی گذارد و به ملت ایران اطمینان می دهد برای صیانت از امنیت ملی کشور و حفاظت از جان مردم عزیز لحظه ای درنگ نخواهد کرد .

روابط عمومی و تبلیغات تیپ 36 انصارالمهدی(عج)

ارسال نظرات