معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری:

حماسه ای دیگر در دفاع از مردم بی دفاع فلسطین در راه است

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری گفت: مسئله ی فلسطین هیچ گاه از یاد مردم مسلمان جهان پاک نخواهد شد.
کد خبر: ۸۸۷۶۴۶۶
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام حسن بت شکن گفت: یکی از تلاش های دشمنان اسلام این بوده است که با گذر زمان مسئله ی فلسطین را از یاد ها ببرند، یعنی با ایجاد یأس و ناامیدی در میان مسلمانان به تدریج بتوانند مسئله ی فلسطین را از اذهان جهان پاک کنند.

حجت الاسلام بت شکن افزود: آن کسی که بیشتر و دقیق تر از همه این مسئله را دریافت و برای آن چاره اندیشی کرد، حضرت امام خمینی «اعلی الله مقامه» بود.

وی ادامه داد: این رهبر یگانه ی عصر حاضر، آمدند و ابتکاری خلاقانه به کار بردند و جمعه ی آخر ماه مبارک رمضان هر سال را به عنوان روز قدس پایه گذاری کردند تا هیچ گاه اشغال فلسطین و قدس، توسط اشغالگران بی دین فراموش نشود .

معاون فرهنگی، پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی بیان کرد: امروز هم دشمنان اسلام در فکر این هستند که فلسطین را از یاد مردم و به ویژه جوانان و نوجوانان مسلمان ببرند، تمام تلاش استکبار جهانی در همین مسئله خلاصه می شود.

حجت الاسلام حسن بت شکن گفت: همه شاهد آن هستیم که کشور های بیگانه و مستکبرین با تلاش های فراوان و با لطایف الحیل داعش را ایجاد می کنند و قبل از آن هم طالبان و القاعده را در منطقه به جان مردم می اندازند و از تمامی فعالیت های تروریستی و خرابکارانه ی آنها حمایت مالی و سیاسی می کنند و با این گروه های ضاله ایجاد شقاوت و تفرقه بین مسلمانان ایجاد می کنند.

وی افزود: از طرفی هم با دستگاه های تبلیغاتی وسیع فعالیت های آنها را به نام اسلام و مسلمانان معرفی می کنند و هدف شان هم این است که نام اسلام را خدشه دار کنند و دین اسلام را به نام دین خشونت و جنگ طلب به دنیا معرفی کنند.

حجت الاسلام بت شکن ادامه داد: این تلاش ها هم در راستای پاک کردن اذهان جهانی از جنایات اشغالگران فلسطین است، امروز هم کشورهای خائن و مرتجع منطقه را وادار می کنند با اسرائیل غاصب رابطه برقرار کنند تا به مسلمانان القا کنند دیگر رژیم غاصب صهیونیستی دشمن درجه اول نیست، اما باید گفت: «و مکرو و مکرالله والله خیرالماکرین» .

وی گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری «سرنوشت فلسطین در مسجدها و نمازجمعه ها و خیابان ها و میدان های سراسر سرزمین های اشغالی است که رقم می خورد و این از برکات اسلام است.»

حجت الاسلام بت شکن افزود: آن چه امروز در فلسطین مظلوم می گذرد، جلوه ی دوباره ی سخنانی است که امام راحل(قدس سره) سال ها پیش در پیام حج فرمود: «فلسطینی، راه گم کرده ی خود را از راه برائت ما یافت و دیدیم که در این مبارزه چه طور حصارهای آهنین فرو ریخت و چگونه خون بر شمشیر و ایمان بر کفر و فریاد برگلوله پیروز شد و چه طور خواب بنی اسرائیل در تصرّف ازنیل تا فرات، آشفته گشت و دوباره کوکب دُریه ی فلسطین، از شجره ی مبارکه ی لاشرقیه و لاغربیه ی ما برافروخت...»

معاون فرهنگی، پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی بیان کرد: بحول و قوه الهی اشغالگران و حامیان آنها نخواهند توانست نقشه های شیطانی خود را عملی کنند و این می طلبد روز قدس هر چه با شکوه تر در کشور مان و در تمام کشور های اسلامی هر چه با عظمت تر برگزار تا باعث کور شدن چشم دشمنان اسلام شود و همه با هم با عزمی راسخ تر و مشتی گره کرده ترخواهیم گفت: « وعده ی ما حضور در راهپیمایی عظیم روز قدس »

ارسال نظرات
آخرین اخبار