نشست فرماندهان بسیج در حوزه امام علی(علیه السلام) فارسان

نشست فرماندهان پایگاه ها و ارکان گردان ها و بسیجیان در حوزه امام علی(علیه السلام) فارسان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۶۴۷۱
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حاج داود بهرامی، فرمانده گردان بیت المقدس و از رزمندگان دوران دفاع مقدس با اشاره به آسیب های فضای مجازی در جمع بسیجیان گفت: هریک از شما به عنوان یک افسر جنگ نرم می توانید فعالیت قابل توجهی در این فضا داشته باشید.

بهرامی افزود: امروزه فضای مجازی همچون فضای حقیقی دارای آسیب ها، تهدیدات و فرصت هایی است که فعالین این عرصه باید آنها را بشناسند و از فرصت ها برای مقابله با آسیب ها و تهدیدها استفاده کنند.

فرمانده گردان بیت المقدس فارسان در ادامه با اشاره به سخن مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که "اهمیت فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی است و من اگر می توانستم خودم مسئولیت شورای عالی فضای مجازی را بعهده میگرفتم"، گفت: این فضا بسیار اهمیت دارد، پس باید آن را از همه لحاظ خوب بشناسیم، آگاهی ما در این فضا بسیار مهم است و باید این فضا را جدی بگیریم تا این جنگ نرم را کنترل کنیم و موفق شویم.

گفتنی است: هم اندیشی پیرامون برنامه های بسیج، اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت حجت الاسلام سید محمدرضا علوی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فارسان و افطار از دیگر برنامه های این نشست بود.

ارسال نظرات