خبرهای داغ:
توسط مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ثلاث باباجانی؛
حجت الاسلام زارعی مسئول محترم دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ثلاث باباجانی به مناسبت روز قدس بیانیه ای صادر نمود، و از آحاد مردم این شهرستان دعوت کرد با حضور در راهپیمایی لرزه بر اندام پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی و متحدانش انداخته و مشت محکمی بر دهان این یاوه گویان بزنند.
کد خبر: ۸۸۷۶۴۷۵
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از ثلاث باباجانی، حجت الاسلام صادق زارعی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درثلاث باباجانی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمین در ماه مبارک رمضان بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس صادر نموده و از آحاد مردم این شهرستان دعوت کرد با حضور در راهپیمایی لرزه بر اندام پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی و متحدانش انداخته و مشت محکمی بر دهان این یاوه گویان بزنند.

 
 
 
متن پیام:

بسم الله الرحمن الرحیم

 
پیامبر گرامی اسلام (ص) می فرماید: ((من سمع رجلاً ينادي يا للمسلمين فلم يجبه فليس بمسلم ))

 
آخرین جمعه ماه عرفانی و مبارک رمضان فرا می رسد و امت روزه دار و مومن ایران اسلامی بار دیگر وظیفه دینی و ایمانی خود را در برابر ستمگران و زورگویان عالم فریاد می زنند. روز جهانی قدس به عنوان میراث گرانقدر بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، دنیا را به مقاومت در برابر سلطه جهانی فرا می خواند و هر سال پر شور تر از سال قبل، آزادی خواهان و مسلمانان نقاط مختلف جهان، با مشت های گره کرده جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم می کنند.

 
روز جهانی قدس امسال در حالی فرا می رسد که شرایط حساس منطقه ای و جنایات شبانه روزی گروهک های تکفیری در سرزمین های اسلامی و بمباران مردم روزه دار و بی پناه یمن مصداق برادرکشی است.

 
بی تردید، ملت مسلمان و انقلابی ایران اسلامی با درک عمیق شرایط موجود با گامهای پولادین مردان و زنان روزه دار قداصتی صدچندان به آن بخشیده و عزم راسخ خود را در پایبندی به آرمان های امام راحل(ره) و مبارزه با ددمنشی های رژیم غاصب به منصه ظهور خواهد گذاشت و با فریادهای مستحکم، آزادی قدس شریف را از چنگال خونین سفاکان جنایتکار سر خواهد داد.

 
بر اساس وظیفه انسانی از تمامی اقشار مختلف مردم شهرستان ثلاث باباجانی  دعوت می نماییم تا با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن حمایت از مردم مظلوم غزه وبرائت از رژیم اشغالگر قدس وایادی استکبار جهانی، تبلور دیگری از وحدت امت اسلامی پدید آورند. اطمینان خاطر دارم که مردم شریف شهرستان ثلاث باباجانی مانند گذشته در این مانور با قدرت اتحاد و انسجام خود، دل امام زمان خود  را شاد و با آرمان های والای انقلاب اسلامی و امام(ره) و رهبری عظیم الشان انقلاب تجدید بیعتی دوباره خواهند نمود.

                                                                                                                          
 
 
  وسلام علیکم ورحمة اله و برکاته
ارسال نظرات