مسئول اردویی سپاه نینوا استان گلستان:
مسئول اردویی بسیج استان گلستان گفت : روز جهانی قدس ابتکار و خلاقیت بسیار زیبای امام راحل (ره) برای حمایت از مظلومان در جهان اسلام است.
کد خبر: ۸۸۷۶۴۹۶
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، کاظم نوروزی مسئول مرکز اردویی سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه روز قدس روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین و همه مظلومان جهان اسلام است،‌افزود: روز قدس روز همبستگی مسلمانان است.
 
وی ادامه داد: روز قدس در واقع نمادی از نفرت عمومی دنیای اسلام علیه همه مظاهر صهیونیستی است که همه مظاهر آن در این روز ، مورد لعن ملت های مسلمان قرار می گیرد.
 
ایشان خاطرنشان کرد: در این روز، ملت روزه دار ایران اسلامی بصورت یکپارچه، به استکبار جهانی و خائنان به آرمان های فلسطین، خواهند فهماند که مسلمانان جهان هرگز از اصول و آرمان های خود که آزادی فلسطین یکی از آن هاست دست برنخواهند کشید.
 
نوروزی با اشاره به سخنان بنیانگذار امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب در خصوص اهمیت روز قدس، اظهار داشت: آخرین جمعه ماه رمضان یادآور حضور حماسی مردم به پیروی از گفتار ماندگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) برای رهایی قدس شریف از چنگال صهیونیسم و پایان دادن به درد و رنج مردم مظلوم فلسطین و محو رژیم اشغالگر قدس است.
 
این مقام مسئول در پایان تأکید کرد : قطعا ملت ایران در روز جهانی قدس با طنین‌ انداز کردن شعارهای «هیهات مناالذله»، «مرگ بر امریکا» و «مرگ بر اسرائیل» اعلام خواهند کرد که همچنان پیوند خود را با عاشورا و کربلا حفظ کرده و با پیروی از امام خامنه‌ای «مدظله‌العالی» در برابر نظام سلطه ایستادگی خواهند کرد.
 

ارسال نظرات