حمله موشکی ایران به داعش جواب دندان شکنی بود که ایادی کفر بدانند اگر آمریکا و ایادی کفر دست از پا خطا کنند ایران بیکار نخواهد نشست و پاسخ یاوه‌گویی‌های دشمن را می‌دهد.
کد خبر: ۸۸۷۶۵۱۲
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، ساره عیسی‌پور در گفت‌وگو یی اظهار کرد: به عنوان فردی که سهمی از این انقلاب دارم و این انقلاب را پذیرفتم به همه دست‌اندرکاران حمله موشکی خسته نباشید گفته و توفیق روزافزون آنان را از خداوند مسألت دارم.

وی افزود: حمله موشکی ایران به داعش جواب دندان شکنی بود که ایادی کفر بدانند اگر آمریکا و ایادی کفر دست از پا خطا کنند ایران بیکار نخواهد نشست و پاسخ یاوه‌گویی‌های دشمن را می‌دهد.

عیسی‌پور تصریح کرد: باید بدانیم حمله موشکی ایران به مواضع داعش فاصله زیادی با مرز جولان و مرزهای رژیم اشغال‌گر قدس ندارد و حملات سپاه پاسداران به استان دیرالزور در سوریه در نزدیکی مواضع صهیونیسم بوده است و ایران اسلامی می‌تواند به راحتی مواضع مزدوران را نشانه برود.

همسر شهید مدافع حرم جاویدالاثر ابراهیم عشریه افزود: دشمنان، مزدوران و رژیم اشغال‌گر قدس بداند اگر بخواهد دست از پا خطا کند و دخالتی در امور ایران اسلامی انجام دهد با حملات موشکی ایران مواجه خواهد شد.

وی ادامه داد: حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری پاسخ محکمی به تحریم‌ها و یاوه‌گویی‌های دشمنان بود و ملت ما با این حضور در پای صندوق‌های رأی نشان دادند که همچنان تابع ولایت و رهبری است و هنوز هم سرنوشت و آینده ایران اسلامی برای آنان مهم است.

عیسی‌پور با بیان اینکه این روزها ترامپ بار دیگر دخالت در امور ایران را در سر می‌پروراند و تحریم‌ها را افزایش داده است، خاطرنشان کرد: حمله موشکی ایران، پاسخی به همه این تحریم‌ها و همچنین ترورهای دشمنان در حادثه ترور مجلس و حرم حضرت امام (ره) و همچنین شهادت فرزندان این مرز و بوم در مرزهای جنوبی کشور بوده است.

وی بیان کرد: ‌دشمن باید در این حسرت بماند که بتواند نظام ما را از بین ببرد چرا که ترورها و توطئه‌های مختلف دشمنان، خللی در اراده ملت ما در ادامه راه این انقلاب ایجاد نمی‌کند.

همسر شهید مدافع حرم جاویدالاثر ابراهیم عشریه گفت: حمله موشکی ایران، کار کوچکی از توان ملت ایران در برابر دشمنان است و ملت ایران در سایه رهبری و با حمایت از ولایت، عاشق امام زمان(عج) خواهد ماند و دفاع از انقلاب را تا شهادت ادامه می‌دهد.

عیسی‌پور افزود: این حمله موشکی ایران نشان داد که مردم ما همچنان امیدوار هستند و انقلاب به حرف برخی از افراد نیست که آنها بگویند باش و این انقلاب باشد و وقتی بگویند نباشد این انقلاب، قدرت و اقتدار نباشد.

وی اظهار کرد: دشمن بداند صاحب اصلی این انقلاب امام زمان(عج) است و اکنون در غیاب ایشان این انقلاب توسط نائب ولی عصر(عج)، امام خامنه‌ای، رهبر عظیم‌الشان ایران اسلامی اداره می‌شود تا پرچم این انقلاب به دست صاحب اصلی سپرده شود.

همسر شهید مدافع حرم جاویدالاثر ابراهیم عشریه با گرامی‌د‌اشت نام و یاد شهید حسن تهرانی‌مقدم، پدر موشکی ایران افزود: در قسمتی از وصیت‌نامه این شهید آمده است که می‌گوید روی سنگ قبرم بنویسید: " اینجا مزار کسی است که می‌خواست رژیم صهیونیستی را نابود کند" و این حمله موشکی ایران علیه تروریست‌ها؛ تداعی دوباره نام این شهید بزرگوار و نشانه استقلال و قدرت ایران است.

عیسی‌پور ادامه داد: حمله موشکی ایران علیه دشمنان، ترس و اضطراب فراوانی را در دل برخی نشاند و آنان خواب‌شان نبرد که البته این بخش کوچکی از توان ما در مقابله با دشمن بود و دشمنان بدانند ایران اسلامی در برابر ناآرامی‌ها، آرام نخواهد نشست.

وی گفت: همه شهدای ما از شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی، شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع وطن و شهدای ترور، برای دفاع از انقلاب و ارزش‌ها و با عشق به شهادت رسیدند و خانواده‌های شهدا هرگز ذره‌ای از راهی که شهدای آنان انتخاب کرده‌اند پشیمان نیستند تا انقلاب پابرجا بماند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها