خبرهای داغ:
گرهمایی هم اندیشی ارکان شجره طیبه صالحین ناحیه شاهین شهر و میمه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۶۵۱۵
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۲
به گزارش خبرنگار بسیج از شاهین شهر،،با حضور فرماندهی ناحیه،مسئول معاونت تربیت و آموزش ناحیه،مربیان و سرمربیان حلقه های صالحین شهرستان شاهین شهر و میمه، گردهمایی هم اندیشی ارکان شجره طیبه صالحین برگزار شد.

سرهنگ قریشی فرمانده ناحیه شاهین شهر و میمه با تاکید بر اهمیت حلقه های صالحین گفت:در ارتباط با حلقه های صالحین مقام معظم رهبری مد ظله العالی 5 گام  ترسیم کردند که شامل: شکل گیری انقلاب،تشکیل نظام اسلامی،تشکیل حکومت اسلامی و تشکیل جامعه اسلامی می باشد.

وی با تبیین و تشریح این 5 گام بیان داشت:در این 5 گام آسیب های هم وجود دارد که باید برطرف شود.

سرهنگ قریشی با تاکید بر تربیت مدیران موفق در جامعه گفت:هدف حلقه های صالحین تربیت مدیران دلسوز و انقلابی است و بسیج به واسطه ارتباط با اقیانوس بی کران مردمی این ظرفیت را دارد که کارگزارانی موفق در جامعه تربیت کند.

وی با برشمردن دو هدف مهم از تشکیل حلقه های صالحین گفت:تقویت باورهای دینی متربیان و کادر سازی برای بسیج و سپاه و سایر دستگاه های کشور هدف غایی از تشکیل حلقه های صالحین است که مد نظر حضرت آقا مد ظله العالی نیز می باشد.

فرمانده ناحیه شاهین شهر و میمه در پایان اظهار امیدواری کرد با همکاری و تعامل هر جه بیشتر و برنامه ریزی مناسب بتوانیم خروجی خوبی در حلقه های صالحین داشته باشیم و در آینده انسان های  اثر گذار و بصیرت بخش تربیت کنیم

در ادامه مراسم حجت الاسلام باقی مسئول تربیت و آموزش ناحیه  با تاکید بر نقش محوری روحانیون در حلقه های صالحین گفت:تمام فعالیت های در حلقه های صالحین با محور امام جماعت مسجد به رسمیت شناخته می شود.

مراسم با اقامه نماز جماعت و صرف افطار به پایان رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها