رای کمیته انضباطی در خصوص تخلف تماشاگران تیم فوتبال نفت و گاز گچساران اعلام شد.
کد خبر: ۸۸۷۶۵۲۱
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
با اعلام رای کمیته انضباطی در خصوص تخلفات تماشاگران تیم اعلام رای کمیته انضباطی در خصوص تخلف تماشاگران نفتفوتبال نفت و گاز گچساران این تیم به پنج جلسه محرومیت از بازی های خانگی محکوم شد.
براساس این گزارش، در حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آمده است: با توجه به ماده 79 آئین نامه انضباطی و به استناد بندهای ذیل این ماده تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با احتساب یک جلسه محرومیت از برگزاری مسابقات داخلی بدون حضور تماشاگر و در محل دیگر موضوع دستور موقت به 5 جلسه محرومیت از مسابقات خانگی بدون حضور تماشاگران و درمحلی دیگر با نظر کمیته مسابقات و همچنین جریمه نقدی به مبلغ 200میلیون ریال محکوم می شود.
همچنین در این حکم آمده است که با توجه به نوع تخلفات و گستردگی و شدت آن نخست با قرار موقت مسابقات خانگی تیم نفت و گاز گچساران در زمین بی طرف و بدون تماشاگران اعلام شده و سپس با حضور مدیرعامل باشگاه نفت و گاز گچساران در کمیته انضباطی علل و چگونگی وقوع تخلفات بررسی شد و گزارش های تخلفات تماشاگران و ضرب و جرح داوران برای آن مسئول قرائت شد و توضیحات شفاهی مدیرعامل نیز به طور کامل شنیده شد و توضیحات تکمیلی طی یک لایحه به کمیته انضباطی ارسال شد.
مهمترین تخلفات باشگاه نفت و گاز گچساران در حکم کمیته انضباطی تخلفات تماشاگران، پرتاب اشیاء مختلف به درون زمین چمن، ضرب و جرح داوران و فحاشی به نماینده فدراسیون عنوان شده است.
گفتنی است رای صادره برای باشگاه نفت و گاز گچساران با رعایت مقررات در مهلت یک هفته قابل تجدید نظر خواهی در کمیته استیناف است.
همچنین با توجه به گذراندن یک جلسه محرومیت تیم فوتبال نفت و گاز گچساران براساس رای قرار موقت در پایان فصل 96-95 و برگزای بازی این تیم در شهر اهواز چهارجلسه از محرومیت پنج جلسه ای این تیم برای فصل جدید( 97-96 ) باقیمانده است.
با توجه به تلاش شبانه روزی مسئولان باشگاه نفت و گاز گچساران برای جلوگیری از آراء سنگین و محرومیت های شدیدتر هواداران و همچنین مساعدت کمیته انضباطی در جهت کمک به ورزش این منطقه محروم این رای صادر شده است.
لازم به ذکر است با توجه به مهلت یک هفته ای که کمیته انضباطی برای تجدید نظر خواهی به باشگاه نفت و گاز گچساران داده است مسئولان باشگاه در تلاش هستند در خصوص تخفیف در رای صادره نیز اقدامات تاثیر گذاری انجام دهند.
ارسال نظرات