مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایجرود:
امروز می بینیم یکی از مصادیق انسانهای مظلوم در مردم مظلوم سرزمین فلسطین است و مصداق ظالم و استکبارجهانی اسرائیل است.
کد خبر: ۸۸۷۶۵۳۱
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایجرود ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و همینطور گرامیداشت روز قدس گفت: آموزه های دینی و آیات نورانی قرآن کریم به ما می آموزد که هرگز ظلم را قبول نکنیم و با تمام توان و امکانات با ستمکاران مقابله کنیم .

حجت الاسلام محمدعلی تیموری با اشاره به وصیت امام علی (ع) افزود: مولی الموحدین امیرالمومنین در آخرین لحظات عمر شریفش به فرزندان عزیزش دو حقیقت را به شیعیان خود عرضه می دارد که با ظالم همواره دشمن باشید و با اومقابله کنید و یار و یاور انسانهای مظلوم باشید .

وی اظهار داشت: امروز می بینیم یکی از مصادیق انسانهای مظلوم در مردم مظلوم سرزمین فلسطین است و مصداق ظالم و استکبارجهانی اسرائیل است.

حجت الاسلام والمسلمین تیموری خاطر نشان کرد: روحیه جهاد، شهادت و انقلابی بودن و ظلم ستیزی و ولایتمداری که شیعه از مولای عزیز و امام خود آموخته است هیچ وقت زیر ظلم قرار نگرفته و ستم را قبول نمی کند همیشه و هر زمان با ظالم مبارزه کرده و از مظلومین دفاع میکند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایجرود گفت: امروز دشمن تلاش می کند این روحیه استکبار ستیزی و ظلم ستیزی را از ما و جامعه بگیرد لذا می طلبد که مردم همیشه در صحنه، در روز جهانی قدس انزجار خود از ظالمین و طاغوتیان زمان و حمایت از مظلومین عالم را با حضور پرشور و باشکوه خود به جهانیان نشان دهند.که ان شاء الله قطعا اینطور خواهد بود.

ارسال نظرات