روابط عمومی و تبلیغات سپاه جم صادر کرد؛

روز قدس، روزی است که باید سرنوشت ملت های مستضعف معلوم شود. امام خمینی(ره)

روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهرستان جم بمناسبت روز قدس بیانیه ای را صادر کرد
کد خبر: ۸۸۷۶۵۴۳
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از جم: در ابتدای این بیانیه آمده است که: 

روز قدس، مسئله اول بین الملل اسلامی است. امام خامنه ای(مدظله العالی)

حماسه ی روز قدس یادآور فریاد کوبنده فرزند خلف پیامبر گرامی اسلام(ص)، حضرت امام خمینی(ره) است که همچون صاعقه بر سر ناپاکان صهیونیسم فرود آمده و انعکاس آن در سراسر جهان به ویژه در کشورهای اسلامی طنین انداز و با فراخوان ملت های مسلمان به اتحاد و ایستادگی در برابر استکبار و صهیونیسم جهانی مسیر بیداری اسلامی را هموار نمود.

در ادامه این بیانیه ذکر شده است که نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تنها یک نامگذاری نيست بلکه ترسیم یک راهبرد سرنوشت ساز در روند مقاومت اسلامی مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین در راه آزادی قدس شریف از لوث وجود رژیم غاصب صهیونیستی و بیدار کردن ملت های مسلمان از خواب اجباری که سران سفّاکشان برای آنها تدارک دیده اند مي باشد. و ثمرات این ابتکار ارزشمند و هوشمندانه امام راحل(ره) در سراسر جهان اسلام قابل مشاهده است.

قدس محور هویت و اتحاد همان امتی است که مستضعفان زمین را وارثان واقعی می داند و برای زورمداری و بی عدالتی عمری کوتاه قائل است. ملتی که ایمان دارد نصرت و پیروزی از آن صالحان و هدایت یافتگان خواهد بود . حضور حماسی و دشمن شکن امت اسلام در راهپیمایی روز جهانی قدس تبلور عزم و اراده راسخ امت اسلامی و بیداری ملل مسلمانی است که می روند تا با عزم و ایمانی محکم و استوار پاره تن اسلام و قبله اول مسلمانان یعنی قدس شریف را از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی این فرزند نامشروع استکبار جهانی آزاد سازند.

در پایان این بیانیه آمده است که، پاسداران و بسیجیان شهرستان جم در آستانه روز جهانی قدس ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان های بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و با پیروی از منویات حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) ضمن شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس از عموم ملت مسلمان ایران بویژه مردم ولایت مدار شهرستان جم جهت حضور حماسی در راهپیمایی دشمن شکن روز جهانی قدس جهت محو این غدّه سرطانی دعوت به عمل می آوریم

پایان خبر/.

ارسال نظرات
آخرین اخبار