پاسخ موشکی سپاه به دشمنان اثبات توان مقابله ای و دفاعی جمهوری اسلامی است

موذن با اشاره به اقدام سپاه در برابر حمله تروریستی 17 خرداد: به دشمنان انقلاب اسلامی ایران ثابت شد که به فکر ایجاد اختلال در ایران اسلامی نباشند چون پاسخ آنها سخت و سنگین است.
کد خبر: ۸۸۷۶۵۴۷
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمدهادی موذن در گفت‌وگویی راجع به اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: این اقدام بسیار اثرگذار و به موقع بود.

وی با اعلام اینکه در بعد داخلی و خارجی این اقدام پیام‌های زیادی داشت، گفت: جمهوری اسلامی بازیچه دست دیگر کشورها نیست که بخواهد اقدامات بر علیه امنیت ملی این کشور را بی‌پاسخ بگذارد.

مسئول بسیج علمی و پژوهشی استان مازندران با اشاره به اینکه کشورهای منطقه به خوبی متوجه شدند که امکان پیاده کردن نقشه‌های شوم آنها در این کشور این وجود ندارد، خاطر نشان کرد: کشورهای که دنبال دسیسه برعلیه ما بودند با این اقدام متوجه شدند که یک عملیات کور با موشک پاسخ داده می‌شود.

وی با اعلام اینکه به لحاظ اقتصادی پیام این عملیات این است که ایران کشور دست و پا بسته‌ای نیست که نتواند زمینه آرامش و امنیت سرمایه‌گذاری را فراهم کند، گفت: با این اقدام به همه فعالان اقتصادی اطمینان داده شد که امنیت پایداری در این کشور حاکم است و کوچک‌ترین تحرک علیه امنیت ملی آنها با پاسخ شدید مواجه می‌شود.

موذن اضافه کرد: به دشمنان انقلاب اسلامی ایران ثابت شد که به فکر ایجاد اختلال در ایران اسلامی نباشند چون پاسخ آنها سخت و سنگین است.

وی با اعلام اینکه در عرصه داخلی پیام این اقدام این بود که نمی‌شود همه اقدامات را با دیپلماسی لبخند پیش برد، گفت: مذاکره در هر شرایطی پاسخگو نیست، برخی افراد، گروه‌ها و حتی با بعضی از کشورها باید با زبان خودشان صحبت کنید.

مسؤول بسیج علمی و پژوهشی مازندران اضافه کرد: با افرادی که با زبان زور و تهدید صحبت می‌کنند، امکان مذاکره نیست، با این افراد اگر بحث مذاکره پیش بیاید روز به روز جسورتر می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه به لحاظ دیگر نشان داده شد که قدرت وصلابت را مدیون کسانی هستیم که جان‌شان را برای امنیت کشور فدا کردند و امروز ما با قدرت و صلابت در سطح جهان حاضر می‌شویم، در پایان گفت: امنیت کشور به خوبی توسط عده‌ای جان گذشته تامین شد و همه ما باید قدر دان آنها باشیم.

 
فارس/

ارسال نظرات
پر بیننده ها