خبرهای داغ:
امام جمعه آوج:

موضع ضعف به بدعهدی‌ها دامن می زند

امام جمعه آوج اذعان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب بارها مطرح کردند در مواقعی که آمریکا از طرف مقابل احساس ضعف و سستی ببیند بدعهدی هایش را دوچندان می‌کند ولی وجود قدرت از سوی ایران می‌تواند تیر خلاصی برای بدعهدی‌های آمریکا باشد.
کد خبر: ۸۸۷۶۵۴۸
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴

وی تشریح کرد: متاسفانه هنوز برجام آن‌طور که باید و شاید برای مردم شفاف سازی نشده و مردم اطلاع دقیقی از بندهای این توافق نامه ندارند.

امام جمعه آوج ادامه داد: توافق برجام نه تنها برای مردم عوام بلکه برای خواص و مسئولین نیز هنوز مبهم است و مسئولین مربوطه تنها به توضیح 20 دقیقه‌ای در خصوص این توافق‌نامه در ساختمان مجلس اکتفا کرده‌اند.

هاشمی نشان دادن ضعف از سوی ایران را یکی از دلایل بدعهدی های امریکا دانست و تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب بارها مطرح کردند در مواقعی که آمریکا از طرف مقابل احساس ضعف و سستی ببیند بدعهدی هایش را دوچندان می‌کند ولی وجود قدرت از سوی ایران می‌تواند تیر خلاصی برای بدعهدی‌های آمریکا باشد.

وی تبیین کرد: این اولین بار نیست که آمریکا ما را تحریم کرده و ما پس از برجام شاهد طراحی تحریم‌های جدید از سوی آمریکا بودیم و این موضوع برای ما اصلا اتفاق غیر منتظره‌ای نبوده و نیست.

امام جمعه آوج مطرح کرد: احساس ضعف در برخوردهای مسئولین و نیروهای دیپلماسی ایران و هم‌چنین نبود رفتار قاطع از سوی دولت و هیئت نظارت در برابر رفتارهای آمریکا از عمده دلایل بدعهدی‌های آمریکا و تبیین تحریم ها است.

هاشمی تاکید کرد: تا زمانی‌که مسئولین، رئیس جمهور، هیئت دولت، وزارت خارجه و هیئت نظارت در برابر نقض برجم از سوی امریکا مواضعی ضعیف از خود نشان دهند، تحریم‌ها ادامه خواهد داشت.

وی در خاتمه با اشاره به حمله موشکی ایران به مقر داعش در سوریه خاطرنشان کرد: حمله موشکی پاسداران به همگان نشان داد که ما تنها اهل شعار دادن نیستیم و در عمل نیز می‌توانیم لذا شایسته است مسئولین مربوطه در موضوع برجام نیز با قدرت وارد عمل شده و تنها به شعار دادن اکتفا نکنند.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها