معاونت سیاسی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز؛

اسرائیل باید در سرزمین های اشغالی مهار شود/ تکلیف دینی به ما فرمان میدهد در مقابله با مسئله فلسطین بی تفاوت نباشیم

سرهنگ گودینی گفت: در آموزه های قرآنی و دینی به ما اجازه نمیدهد مسلمانی در تحت ظلم و بیداد و شکنجه باشد و ما او را رها کنیم، بنابراین تکلیف دینی ما فرمان میدهد در مقابل حادثه فلسطین بی تفاوت نباشیم.
کد خبر: ۸۸۷۶۵۶۲
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸

سرهنگ گودینی معاونت سیاسی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در آستانه برگزاری روز قدس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به سخن امام خمینی در خصوص فلسطین اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران نمیتواند نسبت به مسئله فلسطین بی تفاوت باشد که این مسئله دارای دو بعد معنوی و ملی است.

اسرائیل باید در خود اسرائیل کنترل شود/ تکلیف دینی ما فرمان میدهد در مقابله با مسئله فلسطین بی تفاوت نباشیم

وی افزود : در بعدملی این مسئله، امنیت ملی کشورمان مطرح است و نمیتوانیم این موضوع را نادیده بگیریم، امنیت جمهوری اسلامی ایران در این است که اسرائیل باید در خود اسرائیل کنترل شود و جمهوری اسلامی باید از کشور هایی که در مقابل اسرائیل می ایستند حمایت کند.

گودینی گفت: در آموزه های قرآنی و دینی به ما اجازه نمیدهد مسلمانی در تحت ظلم و بیداد و شکنجه باشد و ما او را رها کنیم، بنابراین تکلیف دینی ما فرمان میدهد در مقابل حادثه فلسطین بی تفاوت نباشیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران، ملت ایران، امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری همواره پیامشان و نگاهشان این است که جمهوری اسلامی ایران در قضیه فلسطین نمیتواند بی تفاوت باشد و ان شاء الله پیگیر این امر تا رسیدن به نتیجه نهایی باشد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها