خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) البرز:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) البرز اذعان کرد: آمریکایی‌ها خود با خوی استکباری و شیطانی‌شان نابودی‌شان حتمی است و انتظار داشتن از کسی که خود در حال غرق شدن است و امید استطاعت از آن‌ها خیالی باطل است.
کد خبر: ۸۸۷۶۵۷۳
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷

حجت‌الاسلام علی شجاعی‌مهر مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون تبیین تحریم‌های جدید علیه ایران توسط امریکا اظهار کرد: تبیین تحریم‌های جدید توسط مجلس سنای آمریکا موضوع جدیدی نیست و تمدید تحریم‌ها جزو ماهیت ابرقدرت‌هایی چون آمریکا و از ماهیت شیطانی آن ها است.

وی با اشاره به تاکیدات بسیار مقام معظم رهبری در خصوص امضای توافق‌نامه برجام تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب با توجه به جو ایجاد شده در کشور با مذاکرات مخالفت نکرده ولی همواره به بدعهدی‌های امریکا تاکید داشتند و مطرح نمودند که هرگز به توافق با آمریکا و مذاکره با آن‌ها خوش‌بین نبوده و نیستند.

این مسئول تشریح کرد: با نگاهی دقیق به واقعیات و تجارب 40 ساله خود در می‌یابیم که بدعهدی از خصلت‌های اصلی ابرقدرت هایی چون آمریکا است و ما بدعهدی‌های آمریکا را در کشورهایی چون لیبی، مصر، عربستان و حتی وعده‌هایش به صدام نیز شاهد بوده‌ایم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) البرز ادامه داد: بدعهدی‌های امریکا حلقه‌ای به هم پیوسته و زنجیره‌ای از تجربیات است که علیرغم تذکرات بسیار متاسفانه بدان توجهی نشده است.

شجاعی‌مهر مطرح کرد: مقام معظم رهبری بارها با نگاه ولایی و داعیانه خود هشدار داده و به ما گوشزد کردند که دشمنی با آمریکا جزو خط قرمزهای ما است و هگز نباید احساس دشمنی‌مان را با آمریکا کم کنیم.

وی تصریح کرد: دشمنی هرگز از خصوصیات اخلاقی ما نبوده و نیست ولی توافق با دشمن دیرینه‌ای همچون آمریکا حقیقتا اشتباه محض است.

این مسئول امید داشتن از آمریکا را خیالی باطل عنوان کرد و گفت: آمریکایی‌ها خود با خوی استکباری و شیطانی‌شان نابودی‌شان حتمی است و انتظار داشتن از کسی که خود در حال غرق شدن است و امید استطاعت از آن‌ها خیالی باطل است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) البرز خاطرنشان کرد: ما باید همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز بیان نمودند در این توافق به صورت گام به گام پیش می‌رفتیم و در صورتی که طرف مقابل به تعهداتش پایبند بود ما نیز به تعهداتمان پایبند می‌ماندیم.

شجاعی مهر در ادامه متذکر شد: امروز مردم بار دیگر فهمیدند که اعتماد کردن به دشمنی چون آمریکا اشتباه محض است و اگرچه تحریم‌هایاخیر آمریکا تحریم‌های بسیار سنگینی است ولی چندان برای ما تازگی ندارد.

این گفت وگو ادامه دارد...

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها