مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری گفت:حمله موشکی سپاه پاسخی محکم و قدرتمند به گروهک‌های تروریستی و کشورهای حامی‌شان در منطقه و جهان بود.
کد خبر: ۸۸۷۶۶۳۷
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز به نقل از ارس تبار، حجت الاسلام سردارپور در نشست روشنگری خواهران بسیجی پایگاه حضرت صدیقه روستای بران علیا با اشاره به روز جهانی قدس و ضرورت پاسداشت و تبیین آن گفت:انتخاب اخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس را بدون شک باید یکی از استراتژیک ترین تصمیمات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تلقی کرد.

وی افزود:انقلاب اسلامی ایران توانست با ارتفای بیداری و آگاهی جهان اسلام به آرمان فلسطین، مظلومیت های مردم مبارز فلسطین را برملا سازد و از فلسطینیان بی پناه در برابر جنایات رژیم صهیونیستی حمایت جهانی به عمل آورد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری به پاسداشت روز قدس و اهمیت و ضرورت آن تاکید کرد و گفت:بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب روز قدس از روزهای بسیار مهم و تعیین کننده است و یکی از برجسته ترین یادگارهای امام عزیز ماست نشانه دلبستگی انقلاب و دلبستگی ملت ما به ماجرای قدس شریف و ماجرای فلسطین است به برکت روز قدس این نام را ما توانستیم هر سال در دنیا زنده نگه داریم.

حجت الاسلام سردارپور با دعوت از همه مردم اصلاندوز و عشایر غیور منطقه برای حضور پرشکوه در راهپیمایی روز قدس در جمعه این هفته افزود:روز قدس روز وحدت دنیای اسلام روز تمرین دشمن شناسی،روز نمایش قدرت اسلام،روز مستضعفین و روز هراس استکبار و رژیم جعلی صهیونیستی به شمار می آید.

وی در ادامه با قدردانی از اقدامات مقتدرانه حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع تروریستهای داعش در دیر الزور سوریه، حرکت قدرتمندانه سپاه پاسداران را تنها بخشی از اقتدار موشکی ایران دانست و افزود: نمایش این اقتدار پاسخی محکم و قدرتمند به گروهک‌های تروریستی و کشورهای حامی‌شان در منطقه و جهان بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری گفت:حمله به مواضع تروریست‌ها در دیرالزور و حامیان آنها این پیام را مخابره کرد که اگر حرکتی علیه جمهوری اسلامی از آنها سر بزند قطعاً سیلی به مراتب سخت‌تر و محکم‌تر خواهند خورد.

به گزارشارس تبار،نشست روشنگری خواهران بسیجی پایگاه حضرت صدیقه روستای بران علیا امروز با حضور سرهنگ محرم بنیادی فرمانده ناحیه عشایری و حجت الاسلام سردارپور و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه و خواهران بسیجی در مسجد جامع این روستا برگزار شد.

ارسال نظرات