خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام علی(ع) تاکستان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام علی(ع) گفت: لازم است برای دفاع از حقوق اعتقادی و ارزشی و انسانی مردم فلسطین در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به ندای خمینی کبیر لبیک گوی رهبر فرزانه آن یار سفر کرده باشیم و در راهپیمایی روز قدس شرکت کنیم .
کد خبر: ۸۸۷۶۶۵۷
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹

حجت الاسلام رضا صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام علی(ع) تاکستان در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در خصوص اهمیت روز جهانی قدس اظهار کرد: روز قدس روز به جوش آمدن خون در رگ های امت اسلامی است که به امت اسلامی روحی دوباره بخشید روز قدس روز وحدت ونشاط امت اسلامی است .

وی ادامه داد: روز قدس روز بیداری اسلامی است که از گلوی امام راحل بر امد تا مظلومیت ملت مسلمان فلسطین را در سرتاسر جهان به اثبات برساند مردمی که تنها گناهشان این است که می گویند پروردگار ما خداست .اما می بینیم که یهودیان صهیونیسم این زبان گویای حق راخاموش می کنند و انها را از دیار و شهر و وطن خود بیرون میرانند.

صادقی عنوان کرد: دفاع از مردم مظلوم هم از جنبه دینی قابل بررسی است و هم از نظر انسانی؛ از نظر دینی در روایات ائمه(ع) به دفاع ا زمظلوم  و مقابله با ظالم است مستنداتی وجود دارد آنجا که حضرت امیر(ع)می فرمایند: کونا لظالم خصما و اللمظلوم عونا.

ای نسئول ابراز کرد: پیامبر(ص) می فرمایند:هر کس صبح کند و فریاد هر مظلومی را بشنود که مسلمین را به یاری می طلبدام فریاد او را اجابت نکند مسلمان نیست.

حجت الاسلام صادقی با نگاهی به ابعاد مسئله فلسطین تبیین کرد: با توجه به سفارشات می توان مسئله فلسطین را یک مسئله اعتقادی و ارزشی دانست اما از نظر انسانی آیا آنها انسان نسیتند که اینگونه زیر رگبار های گلوله دژخیمان صهیونیستی هستند؟پس کجاست صدای حقوق بشر بین المللی  و سازمان ملل ؟

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه تاکستان در پایان گفت: لازم است برای دفاع از حقوق اعتقادی و ارزشی و انسانی مردم فلسطین در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به ندای خمینی کبیر لبیک گوی رهبر فرزانه آن یار سفر کرده باشیم و در راهپیمایی روز قدس شرکت کنیم .

7001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها